![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| Retro Discussies & Contests Welke retro games speel jij nog? Wat is de beste game aller tijden? De beste retro discussies vind je hier! |
![]() |
|
|
Discussietools |
Waardering:
|
Weergave |
|
|
#21 |
|
Guest
|
Die heeft nick de schappen uitgetrokken. :mellow:
|
|
|
|
#22 | |
|
Guest
|
Citaat:
Die games zijn wel grappig hoor, wie kan zoiets stoms verzinnen. Daarom vind ik het grappig
|
|
|
|
|
#23 |
|
Guest
|
South Park Mario Bros 2..!!
![]()
|
|
|
|
#24 |
|
Guest
|
Heej cool man, vanwaar heb je die
|
|
|
|
#25 |
|
Guest
|
Geen idee.. Ooit gekregen van een vriend of zo.. :unsure: Best grappig spel
|
|
|
|
#26 |
|
Guest
|
2 Nes classics die erg veel op elkaar lijken kwa gameplay en graphics: Joust en Balloon fight
Joust: Jij zit op een flamingo/kip/struisvogel (ofzoiets :mellow: ) je bent die blauwe vogel, je moet proberen die groene vogels (een gier met een rode mannetje op de rug ofzo) te doden. Dit doe je door ze te raken van boven (als je zelf van boven wordt geraakt ga je dood) dan veranderen ze in een ei. Die ei moet je snel pakken voordat die uitkomt. Er komt z'on mannetje uit die ei, en dan komt er z'on groene vogel hem pakken (dat witte mannetje op die vogel), en moet je hem weer verslaan. Hoe verder je komt, hoe moeilijker het wordt. Je hebt ook andere vijanden zoals een pteranodon (zie meest rechtse foto) of als je te dicht bij het vuur komt, wordt je gegrepen door een hand. De 2 player mode was echt grappig, vooral als je met de turbo knop gaat vliegen Dat gaat heel snel, en soms raak je elkaar B) ![]() Balloon fight: speelt hetzelfde als Joust. Jij bent dat mannetje met die 2 balonnen, en je moet die krabben (ofzoiets) verslaan door erop te springen. Je mag 2 keer geraakt worden, omdat je 2 balonnen hebt. Je moet die vijanden 2 keer raken, want de eerste keer maak je alleen hen ballon kapot, dan gaan ze weer een nieuwe blazen. als je z'on zee bel kapotmaakt, dan komt er bliksem uit die wolken. Als je daardoor wordt geraakt, ga je dood. Ook deze game heeft een 2 player mode, dat is echt grappig net als bij Joust
|
|
|
|
#27 |
|
GV Die-hard
|
Joust is cool.
Die heb ik nog op een 386 gespeeld.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Guest
|
Ja, ik heb hem ook op de atari gespeeld. Is bijna hetzelfde als de NES versie
|
|
|
|
#29 |
|
Guest
|
Idd Balloon Fight is echt super grappig
![]() Heb ik tijdje geleden nog met m'n broer gedaan, echt superspel Double Dragon 2 vind ik trouwens ook erg leuk met multiplayer (singleplayer ook hoor :P) |
|
|
|
#30 |
|
Guest
|
Over Magna Cum Laude, daar heb ik een review over geschreven op PCGameSpecial.nl
Game zuigt zwaar. Vroegere delen waren 10x beter |
|
|
|
#31 |
|
Guest
|
kennen jullie deze nog?
![]() een van de eerste dig-dug's (ik dacht op de commodore 64)
|
|
|
|
#32 | |
|
Guest
|
Citaat:
Snes ![]() Nes DD2 ![]() Vroeger waren multiplayer games echt cool man ![]() @jaapvdvelden: die ken ik wel van de NES :)
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Guest
|
Citaat:
Op NES heb ik alleen double dragon 2 gespeeld, zijn 1 en 3 ook de moeite waard? |
|
|
|
|
#34 |
|
Guest
|
Ja, die zijn zeker de moeite waard. Zoals je hierbeneden ziet verschillen ze niet kwa graphics (logisch als ze alledrie zo snel achter elkaar worden uitgebracht
). Ook de gameplay is hetzelfde (bij nieuwere deel natuurlijk meer en betere moves)Double dragon 1 Double dragon 2 ![]() Double dragon 3
|
|
|
|
#35 |
|
Guest
|
Veel verschil is het niet idd
(de graphics tenminste)
|
|
|
|
#36 |
|
Guest
|
Als je naar deze screenshots kijk, dan denk je zeker: 'Wow dat ziet er mooi uit voor een game die al 6 jaar oud is' Ja, dit zijn de screenshots van Half Life, deze game kent iedereen volgens mij. De game is uitgebracht in 1998 (niet echt retro, maar toch al bijna 7 jaar oud
) Ik speel hem nogsteeds heel vaak (deze game was inspiratie voor games als Halo enzo) heb de screenshots ook zelf gemaakt. Counter-Strike, een mod op deze game, speel ik iedere dag B)
|
|
|
|
#37 |
|
Guest
|
Idd erg vet spel, ik heb 'm nog nooit helemaal uitgespeeld maar ik ben nu wel best ver, ik denk dat ik 'm dit weekend maar is ga uitspelen
(Ik zit nu op zo'n kutstuk dat er de hele tijd zo'n irritante helicopter op me aan het schieten is en overal staan vijanden en ik heb zelf niet zoveel ammo meer )
|
|
|
|
#38 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#40 |
|
Guest
|
Wie herkent dit niet
Als je in wereld 1-2 boven gaat bij die uitgang, dan kom je 3 warpbuizen tegen. Je kan dan kiezen welke wereld. De laatste buis is wereld 4, en dan kom je dus hier terecht. Je moet heel snel door deze level rushen, want Lakitu (dat ventje in die wolk) gooit steeds met stekelschildpadden (whatever :rolleyes: )
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Algemeen] - Battlefield 2 Screenshots Topic! | Ronald | Battlefield - Media | 489 | 18 september 2008 10:51 |
| Actie-Screenshots Topic | Solique | Need for Speed Community | 81 | 11 februari 2007 13:35 |
| Konami Classic Series - Classic Arcade Gameplay (DS) | Harry Botje | DS Game Trailers | 0 | 3 februari 2007 04:40 |
| Battlefield 2 (SF) Screenshots topic | Live2Die | Battlefield - Media | 9 | 27 november 2005 21:00 |
| Screenshots In Een Topic? | Husnu68 | Grand Theft Auto Community | 10 | 15 augustus 2003 00:47 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |