![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| Splinter Cell Community Hier kun je al je berichten en vragen kwijt over Splinter Cell. Beheerder: GV |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 |
|
Guest
|
hoi,
ik heb een vraagje ik ben bij de missie: penthouse. je kent wel die camera's die moet je all. iets met doen, dat heb ik gedaan,dan ben je in een kamer waar de laatste camera zit met bloemen,enz. en 2 mensen die 2 mensen doe ik uitschakelen,dan heb ik de iets met de laatste camera gedaan dan,loop ik daar weg en kijk in mijn map dan staat er een rood blokje maar ik weet niet waar dat is ( ik weet niet waar ik moet zijn) Kunt u (jij) mijn helpen ? ZO ja: bedankt. Zo nee:bedankt voor het lezen Grt.Ferry,( ferryxboxer) STORM-FRONTIERS |
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Je moet terug gaan naar die lift die kapot was. Daar moet je ingaan en dan staat er mission complete.
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
moet ik gewoon in die lift gaan dan hangen er allemaal kabels ( daar staat ook een luik als ik daar in ga dan ben ik in de lift bedoel je die ? )
GRT.FERRY |
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
ja die. als je alles heb gedaan wat je moest doen dan is je missie klaar als je daarin gaat.
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| SC chaos_theory *PENTHOUSE* | imported_xbox | Xbox Games Helpdesk | 3 | 19 april 2005 19:13 |
| Splintercel | Nintendo Community | 0 | 1 januari 1970 01:00 | |
| Splintercel-chaos_theory*bathouse* | ferryxboxer | Splinter Cell Community | 0 | 1 januari 1970 01:00 |
| Splintercel-chaos_theory*bathouse* | ferryxboxer | Splinter Cell Community | 0 | 1 januari 1970 01:00 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |