![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| Soldier of Fortune Community Hier kun je al je berichten en vragen kwijt over Soldier of Fortune. Beheerder: GV |
![]() |
|
|
Discussietools |
Waardering:
|
Weergave |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Ik heb sof 2 al een hele tijd niet meer gespeeld. En ik heb het vandaag weer is geinstalleerd omdat ik me verveelde, maar nu kan ik geen een server meer in omdat ie dan meteen gaat updaten ofzo bv: estimated time: 3 minutes maar dan duurt het uren
dus is er niet een patch ofzo dat ik alle maps of wat er dan ook allemaal geupdate moet worden meteen kan downloaden? :mellow: oja en nog een (domme) vraag hoe enable ik punkbuster want vorige keer was er gewoon zon dingetje dat je het kon enablen en disablen.. en dat zie ik nu niet meer.. help me! |
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
bedankt maar nadat ik gedownload heb start het wel op alleen net op het moment dat ie wil beginnen met de game sluit het zich vanzelf af en zegt ie dit:
http://www.freewebs.com/gbparad!se/klotefout.JPG ''couldn't load ambient sound sets from sound/sound text'' weet iemand hier meer over
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Volgens mis jij een bestand (of meer).
Je kunt nu 2 dingen doen. 1: Installeer opnieuw. 2: Plaats handmatig het bestand wat je mist. (open de CD , zoek het bestand Sound/Sound.txt , kopieer die en plaats hem in je SOF main map) succes |
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
Ik zou opnieuw installeren, dan weet je zeker dat het goed gaat...
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Ik heb precies hetzelfde, maar kan heel Sound/sound.txt niet vinden! En heb niet eens verwijderd! Kan ik hem misshien ergens downloaden ofso, of hhebben jullie nog andere opties?
|
|
|
|
#7 |
|
GV Junior
![]() Geregistreerd: 28 november 2005
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Ik heb even gekeken wat eraan gedaan kan worden en misschien dat dit werkt.
Download dit bestand. http://www.animegamesnetwork.nl/fix.pk3 En zet deze in je base map van sof2. Als je hem nu opstart zou hij moeten werken. Werkt dit niet open fix.pk3 dan met winrar en pak dit uit. Sleep dan het mapje sound over musicandsound.pk3 en dan moet het zeker weten werken. Mocht er iets niet goed gaan ik hoor het graag. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
heej man ! topiie
heb nu alleeen een nieuw probleem:P alle levels behalve shop heeft ie van die zwarte blokken met witte randen erom heen, heb je nog misschien een oplossing?
|
|
|
|
#9 |
|
GV Junior
![]() Geregistreerd: 28 november 2005
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
hmm, als je hem vanaf de cd installeert kan ik maar 1 ding bedenken. Dat bestanden van je cd corrupted zijn (niet werkend dus)
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CoD CD-Key probleem | bramrymenants | PC Games Helpdesk | 19 | 15 december 2009 16:25 |
| Probleem | thecheater | PS2 Games Helpdesk | 3 | 10 januari 2007 18:26 |
| Ik heb altijd een probleem , geluid probleem | Robert-21 | Battlefield – Battlefield 2 | 5 | 16 oktober 2006 08:25 |
| Probleem met spelen GTA3 (monitor geeft probleem) | Desert Eagle | Algemeen | 13 | 10 december 2005 12:08 |
| Msn Probleem | Nonpoint | Algemeen | 1 | 17 augustus 2005 11:45 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |