![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 |
|
GV Wannabeee
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Hoi!!
Ik doe dit spel weg omdat hij te moeilijk is voor mijn zoontje. Is in prima staat en mag voor 25 euro weg. Ook nog met WII points!!! Voor info of foto's mag je me altijd mailen. nostrezz04@hotmail.com Gr Jurgen |
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ubisoft bevestigd Red Steel voor de Revolution | Jorit de Kruijff | Gamenieuws | 15 | 18 mei 2006 08:13 |
| GUN voor PS2 te koop | I am no serial killer | Tweedehands PS2 Games & Consoles | 0 | 29 januari 2006 22:59 |
| Te Koop Wrc 2 Voor Ps 2 | rooske32 | Tweedehands PS2 Games & Consoles | 1 | 14 juli 2004 19:17 |
| Wrc Voor Ps 2 Te Koop | rooske32 | Tweedehands PS2 Games & Consoles | 2 | 19 juni 2004 12:59 |
| Te koop: Blades of Steel | Del Kevino | Markt: Nintendo games & consoles | 0 | 26 mei 2003 09:16 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |