![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| PC Games Cheats Overzicht van cheats, tips en codes voor PC games. Reageer en geef ook je eigen tips. |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 | |
|
GV Meubilair
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 20 december 2006
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 20
|
Europa Universalis III Complete (PC) cheats IGN plaatste nieuwe Europa Universalis III Complete (PC) cheats: Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
GV Wannabeee
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
ik heb een aantal weken met veel plezier deze game gespeeld. Maar wordt er nu door vista uitgegooid . Volgens vista zijn er problemen met deze game,oplossing wordt gezocht. Het betreft een officiele cd dus daar kan het ook niet aanliggen. Hebben andere ook deze ervaring dat paradox games met vista erg instabiel zijn.
vast bedankt voor de reactie |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vast GV Meubilair
Weblogartikelen: 4
Heeft bedankt: 18
Is bedankt: 135
|
Ik adviseer je om hiervoor een nieuwe topic te openen in de helpdesk, zodat je beter geholpen kunt worden door de leden.
Ik kan enkel melden dat ik deze game aardig wat uren heb gespeeld onder Vista zonder noemenswaardige problemen...
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| For the Glory: A Europa Universalis Game (PC) cheats | Harry Botje | PC Games Cheats | 0 | 30 december 2009 19:10 |
| europa universalis 2 | martmol | PC Gaming Community Chatroom | 5 | 30 januari 2006 17:21 |
| Trainer: Europa Universalis 2 | Deb | Trainers | 0 | 18 september 2005 00:09 |
| Cheats: Europa Universalis | Mattor | PC Games - Cheats | 0 | 17 december 2004 11:57 |
| Cheats: Europa Universalis 2 | Danve | PC Games - Cheats | 0 | 15 november 2004 20:04 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |