![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| PC Games Helpdesk Vastgelopen in een spel voor de PC ? Leg je probleem voor in de PC Games Helpdesk, zodat de leden van de PC Gaming Community je verder kunnen helpen. |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 |
|
GV Wannabeee
![]() Geregistreerd: 5 augustus 2009
Heeft bedankt: 5
Is bedankt: 0
|
Hallo
Voor de moment speel ik 3 games (Medieval 2 / Battlefield 2 / Company of heroes: opposing fronts) Bij Medieval 2 gaat alles goed maar ik wou deze week even battlefield 2 spelen en mijn PC herstart zichzelf na ongeveer 1 uur gamen, er komt een blauw scherm op en eenmaal op mijn bureaublad zegt hij dat hij herstelt is van een ernstige fout, er is een probleem met de hardware. Nu wou ik gisteren COH spelen en ik krijg hetzelfde probleem wat echt raar is want ik heb nog nooit problemen gehad met deze 2 games iemand raad? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
GV Wannabeee
![]() Geregistreerd: 25 november 2009
Heeft bedankt: 0
|
heb je windows vista in de tussentijd gehaald of windows 7 of een andere computer ik heb dat probleem nu met Need for speed shift en met Rainbow six vegas 2 is echt heel raar want je kan het ook nergens vinden wat nou het probleem is,misschien helpt bij jou het opnieuw installeren?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
Heeft bedankt: 1
Is bedankt: 29
|
Is toch erg vreemd dat die pas na een uur herstart. Dan ligt het iig niet aan de kwaliteit van je hardware. Zijn het wel legale games want met illegale games kunnen soms echt rare dingen gebeuren.
Laatst gewijzigd door Bob; 17 december 2009 om 16:04 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
GV Wannabeee
|
ik heb nog XP en ben ook nog niet van plan om over te stappen naar vista omdat ik dan bepaalde games als scarface niet meer kan spelen
en al mijn games zijn legaal hoor^^ |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
GV Wannabeee
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
GV Wannabeee
![]() Geregistreerd: 25 november 2009
Heeft bedankt: 0
|
ok ja ik weet er dan ook geen oplossing voor sorry!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
GV Die-hard
GV Reviewer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 20 juli 2005
Is bedankt: 4
|
Maar als je pc crashed krijg je dan zo'n scherm te zien?
![]() Zoja, dan moet je even de foutcode opschrijven en opzoeken op het internet wat het probleem kan zijn. |
|
|
|
| Rik wordt bedankt door: | Resistance456 (17 december 2009) |
|
|
#8 |
|
GV Wannabeee
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
GV Die-hard
GV Reviewer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 20 juli 2005
Is bedankt: 4
|
Dat is dus een BSOD (Blue Screen of Death), welk besturingssysteem gebruik je momenteel?
|
|
|
|
| Rik wordt bedankt door: | Resistance456 (24 december 2009) |
|
|
#10 |
|
GV Wannabeee
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
GV Master
Community Medewerker
![]() ![]() |
Wat je kunt doen is je grafic drivers updaten
of een programmagebruiken als tuneup http://www.tuneup-software.nl of proberen alle drivers uptodate te krijgen met een driverupdate progje http://www.fileguru.com/Driver-Checker/info of een dergelijk progje mijn ervaring met blauwe schermen zijn driver problemen |
|
|
|
| Joppie1973 wordt bedankt door: | Resistance456 (24 december 2009) |
|
|
#12 |
|
GV Master
|
Heeft deze foutmelding soms niet met een geheugen dump te maken? Ik zag hem wel eens vaker bij familie en vrienden. Maar nadat ze geheugen hadden toegevoegd was het probleem verholpen. Dit lijkt er namelijk zeer veel op.
|
|
|
|
| Charlier300 wordt bedankt door: | Resistance456 (24 december 2009) |
|
|
#13 |
|
GV Master
Community Medewerker
![]() ![]() |
Ja dat kan maar met tune up kun je ook kijken wat voor programma's je alemaa draait en wat wel uit kan
dus goed op malware en spyware controleren is ook een goed idee :P maar je kunt ook een programma gebruiken dat heet gamebooster http://www.iobit.com/gamebooster.html kun je je pc in gamemodus zetten en heel veel progjes uitschakelen die niet nodig zijn zo spaar je ook geheugen |
|
|
|
|
|
#14 |
|
GV Wannabeee
|
ik denk niet echt dat geheugen een probleem zou zijn aangezien ik meer dan 180 GB heb en er niet al te veel games op mijn pc staan die veel ruimte in beslag nemen, maar ik zal het wel eens uitchecken
als het met mijn geheugen te maken zou hebben dan zou ik het toch met al men games hebben en niet aleen met COH en Battlefield 2 of vergis ik me? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
GV Master
Community Medewerker
![]() ![]() |
ik denk dat die 180 gb slaat op je harde schijf :)
je geheugen is wat anders dat kan varieren van 256 mb tot 16gigb je kunt het zien als je naar start/configuratie/systeem/ als goed is kun je daar zien hoeveel intern geheugen je hebt anders dit progje gebruiken http://www.cpuid.com/cpuz.php die leest ook al je gegevens uit van je pc kun je zien wat er in zit |
|
|
|
| Joppie1973 wordt bedankt door: | Resistance456 (24 december 2009) |
|
|
#16 |
|
GV Wannabeee
|
ik heb mijn driver geupdate en ik kan nu COH zonder problemen spelen
het probleem lijkt opgelost Bedankt iedereen! |
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 360 loopt vast ? | blackskull | Xbox 360 Community Chatroom | 35 | 11 april 2006 15:17 |
| Pc Loopt Vast | Klompenboer | Algemeen | 4 | 6 januari 2005 20:06 |
| Loopt Vast | Elkhound | Need for Speed Community | 2 | 4 januari 2004 16:27 |
| Loopt Vast | Japser | Grand Theft Auto Community | 19 | 28 augustus 2003 09:34 |
| GTA VC Loopt Vast=( | TelePuppy | Grand Theft Auto Community | 4 | 7 juni 2003 23:05 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |