![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 |
|
GV Wannabeee
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Ik heb nog een oude xbox, en aangezien ik 4 controllers heb, beleef ik daar nog veel lol mee met vrienden. Nou raak ik nu een beetje door mijn spellen heen dus ik hoopte dat er nog iemand was ie er nog een paar heeft.
Ik zoek vooral naar freeroam spellen; zoals gta. En verder... zijn de meeste schietspellen en multiplayer spellen prima. Dus ik hoop dat er hier nog iemand is die mij uit de brand kan helpen
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gezocht enkele game boy spellen en nes spellen. | MagolFromHell | Markt: retro games | 0 | 2 maart 2008 21:21 |
| [GEZ][TR] gba spellen, ruilen tegen mijn xbox spellen! (o.a. far cry) | Dragonblood | Markt: Nintendo games & consoles | 4 | 2 juli 2006 12:17 |
| Orginele Xbox spellen gezocht | silverball | Tweedehands Xbox Games & Consoles | 6 | 24 oktober 2004 14:48 |
| Xbox spellen gezocht | SonicReaper | Tweedehands Xbox Games & Consoles | 0 | 16 september 2004 20:16 |
| Xbox Spellen Gezocht Maastricht | danalicious | Tweedehands Xbox Games & Consoles | 0 | 25 maart 2004 16:50 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |