![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| Xbox 360 - Wedstrijden & Prijsvragen Regelmatig organiseert de Xbox 360 Community wedstrijden en prijsvragen met vette prijzen. Check ze hier! |
![]() |
|
|
Discussietools |
Waardering:
|
Weergave |
|
|
#1 |
|
GameVillage Artworker
![]() ![]() ![]() ![]() |
De Xbox 360 Community stelt in samenwerking met Microsoft 9 keer een Eragon Xbox 360 game-pakket beschikbaar. Jij kunt zo'n pakket winnen. Het enige dat je hoeft te doen is de onderstaande meerkeuzevraag te beantwoorden. Het antwoord kun je via een GV-mail naar de redactie sturen. Klik hier om een mail te sturen. Let op: om de redactie te kunnen mailen moet je geregistreerd zijn bij GameVillage.
Over Eragon Op 30 mei verschijnt de Eragon DVD in de winkels. Daarbij verschijnt er vanaf vandaag bijzondere Xbox Live content op Marketplace. Dit bestaat uit een gratis Eragon DVD trailer, een gratis Eragon Deleted Scene, een gratis Eragon Dashboard Theme en acht gratis Eragon Gamerpics. *Meer info over Eragon Wat kun je winnen? De hoofdprijs van de Eragon contest bestaat uit: 1 Eragon-snowboard (zonder bindingen), 1 gesigneerde Eragon filmposter, 1 Eragon DVD en de Eragon Xbox 360 game. Daarnaast ontvangen 8 andere winnaars: 1 Eragon DVD, 1 Eragon Xbox 360 game Hoe kun je winnen? Stuur een GV-mail naar de redactie met het goede antwoord op de onderstaande meerkeuze vraag. Je kunt hier een mail sturen. Van wie krijgt Eragon het zwaard dat hij bij zich draagt? Het antwoord is te vinden in de exclusieve deleted scene van Eragon, die nu beschikbaar is op Xbox Live Marketplace. A: Brom B: Galbatorix C: Durza De contest loopt tot en met 4 juni.
|
|
|
|
|
#2 |
|
GV Die-hard
|
Shit, ik dacht dat je een X360 console + Eragon kon winnen xD
|
|
#3 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik dacht het ook maar ik ga zeker meedoen, ik wil gewoon dat megabrute snowboard
.
|
|
#4 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik moet ook op een of andere manier meedoen.. ik MOET dat snowboard krijgen =P
The joke's on you wolf, the pigs are cannibals. Laatst gewijzigd door Yoshimitsu; 16 mei 2007 om 14:22 |
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
:| Toch mooi dat er PS3 fanboy's wel mee willen profiteren van een 360 prijsvraag:) Gelijk hebben jullie natuurlijk
Ben benieuwd hoeveel mensen er aan mee gaan doen:P
|
|
|
#6 |
|
ehm.. hoezo meervoud? ^^"
Ik ben geen fanboy, ik vind alle consoles prachtig _O_
|
|
#7 |
|
Guest
|
Over jou had ik het niet
je post kwam pas toen ik de mijne had gepost. Maar volgens mij Prime wel En er zullen er nog wel een paar komen:)
|
|
|
#8 | ||
|
GV Die-hard
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
Ik doe ook met
|
|
|
#10 |
|
GV Master
![]() ![]() Geregistreerd: 17 december 2005
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
SNOWBOARDEN!!! Nog al sjaans dat ik een brede trap heb om hem uit te testen.
|
|
#11 |
|
GV Master
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
GV Die-hard
|
Aangezien ik de game nog niet heb en de film ook niet doe ik ook maar ff mee.
|
|
|
#13 |
|
^ Als je de hoofdprijs krijgt, mag ik het snowboard?
![]() Heb echt eentje nodig =[ :P xD Mehh, wil je zelf vast houden..
|
|
#14 | |
|
GV Die-hard
|
Citaat:
Opgestuurd rechtstreeks vanuit Hollywood, toch wel lachen. Let op: er zitten geen bindingen op. Het is een officiele "Movie Prop"
|
|
|
#15 |
|
aah, dus moet je er eerst nog bindingen bij kopen dus =.=" (100 euro? O_O)
|
|
#16 |
|
GV Master
![]() ![]() |
Eragon die heb ik nog niet :) .
Hoop zo erg dat ik hem win !
|
|
#17 |
|
GV Die-hard
Mja, bindingen heb ik hier nog wel liggen, een vet snowboard ook maar een tweede is nooit weg :P
[CENTER][IMG]http://img510.imageshack.us/img510/1727/sigkingmw6.jpg[/IMG] [SIZE=1] I remember the look in your eyes when I told you that this was goodbye, you were begging me not tonight, not here, not now.[/SIZE] [/CENTER] |
|
|
|
|
#18 |
|
GV Master
![]() ![]() |
Als ik 1e word plak ik die snowboard aan de muur :P
Als sier 4 juni . Ik kan niet wachten :*(
|
|
#19 |
|
Guest
|
dat snowboard is egt wicked! egt gaaf die moet ik hebbe :P evenals de 360 game, dan heb ik een reden om voor een 360 te zeure (h) xD
|
|
|
#20 |
|
Community Beheerder
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 20
|
Met Eragon heb je natuurlijk sowieso 1000 punten erbij. \0/
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Winnaars Eragon Xbox 360 pakket bekend | Redactie2 | Prijsvragen en verlotingen | 21 | 5 april 2008 06:28 |
| WIN! Een Eragon Xbox 360 Pakket | Maarten Michielse | Prijsvragen en verlotingen | 8 | 19 mei 2007 10:32 |
| Eragon (Xbox) cheats | Harry Botje | Xbox Cheats | 0 | 13 januari 2007 13:00 |
| Gezocht Xbox 360(Pre Order Pakket) | Romeo360 | Tweedehands Xbox 360 Games & Consoles | 0 | 23 november 2005 20:41 |
| Compleet Xbox Pakket Te Koop | emusa | Tweedehands Xbox Games & Consoles | 0 | 5 augustus 2003 14:05 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |