![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| GVP6: Inschrijven toernooien Hier kun je je inschrijven voor de toernooien tijdens GameVillage Party 6. |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 |
|
Guest
|
The Pro Evolution Soccer 6 Na afwezigheid van een Pro Evolution Soccer Toernooi op de vorige Gamevillage Party, is Pro Evolution Soccer weer terug! Schrijf je nu in met je favourite club uit de Champions League! De GameVillage Party 6 vindt plaats op zondag 25 februari in de GameSyndicate in Rotterdam. Er wordt gespeeld op de Playstation 2.CHAMPIONS LEAGUE Regels: Match time: 5 en/of 10 min (hangt af van aantal deelnemers, bij veel deelnemers zijn de poulewedstrijden 5 min. en de kruisfinales 10 min.) Difficulty: Pro Condition: Green Injury: No Match type EX: na poulewedstrijden, yes PK: na poulewedstrijden, yes Camera: Normal Long (verder gelden de standaardinstellingen, tenzij beide partijen wat willen veranderen) Het is niet toegestaan te wisselen van team tijdens het toernooi. Memmorycards zijn niet toegestaan om cheaten te voorkomen. Mocht het toch gebeuren volgt diskwalificatie. Tip: Neem je eigen controller mee, dat speelt altijd beter! Prijzen: 1e: Antec Case Mod PC-kast, GuildWars Nightfall Special Edition Case, 3 games uitzoeken, STALKER/Supreme Commander Energy Drink, Premium account voor 1 jaar t.w.v. 20 euro (verlenging van 1 jaar t.w.v. 50 euro voor Elite members) 2e: 2 games uitzoeken, Premium account voor een half jaar t.w.v. 11 euro (verlenging van half jaar t.w.v. 28 euro voor Elite members) 3e: 1 game uitzoeken, Premium account voor drie maanden t.w.v. 6 euro (verlenging van 3 mnd. t.w.v. 15 euro voor Elite members) Inschrijven Gesloten!! Er kan helaas niet meer ingeschreven worden, omdat er te weinig tv's zijn: In dit topic kon je je inschrijven voor de PES 6 Championsleague door hieronder een post te plaatsen met je voor/achternaam, je e-mail adres en je club uit de Championsleague(uit voorronde is ook toegestaan) waarmee je wilt deelnemen of mail (e-mail onderaan deze post). Let erop dat je ook ingeschreven bent voor de Gamevillage party zelf http://www.gamevillage.nl/gvparty6. Tot zondag 25 februari 2007 in Rotterdam! Deelnemers: Faruk Oruc, Inter Milan Franklin, Chelsea Linkje, Barcelona Michael Vrije, Chelsea Nick Hiemstra, Man Utd Hidde de Vries, Arsenal Kwark, Olympique Lyon Tim Hebing, AC Milan Rendy Solano, Chelsea Leroy Solano, Man Utd Imro Rojer, Barcelona Joao Miguel, Inter Milan Utto, Barcelona Bahamut, Liverpool Mike Koopmans, Arsenal Maarten, Inter Milan Vragen ? hiduh89@hotmail.com , Hidde de Vries Laatst gewijzigd door Hid-Id; 21 januari 2008 om 18:15 |
|
|
|
#2 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() |
ps2 xbox ?
meer info als het voor ps2 is schrijf me maar in dan |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
Er wordt gespeeld op de Playstation 2!
Je staat ingeschreven! Laatst gewijzigd door Hid-Id; 23 januari 2007 om 17:50 |
|
|
|
#4 |
|
GameVillage Artworker
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey Hidde,
Noteer je even hierboven in het inschrijftopic wie zich allemaal al ingeschreven hebben? Super! Thanks. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Kwark - Olympique Lyonnais.
Als ik ingeschreven kan worden, bedankt. =D |
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
Tim Hebing- AC Milan
|
|
|
|
#8 | |
|
Guest
|
Citaat:
tim ac milan is ook ingeschreven! :thumbsupsmileyanim: Laatst gewijzigd door Hid-Id; 21 februari 2007 om 23:16 |
|
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
PS2 zuigd over een maand komt PS3 uit en dan spelen we nog op zo'n gaar ding
wat nog bouter is dat PES6 30 stadions heb en op de X360 maar 7 slaat ook nergens op ik wou eerst meedoen maar ik sla deze helaas af vanwege dat er op de PS2 word gespeeld had me zojuist goed ingespeeld op de X360 jammer
|
|
|
|
#10 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
XBOX360 Er zijn genoeg mensen om het ook op de de 360 te doen? Kan dat niet? PS2 is zo... prehistorisch..
Kan het? |
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
op deze party wordt het gewoon op de ps2 gespeeld srry , miss de volgende keer (als het dan niet de ps3 wordt
)
|
|
|
|
#13 |
|
Guest
|
360 ruleert met Pro Evo
|
|
|
|
#14 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() |
schrijf utto maar in geen idee ofie komt maar als ie niet komt meld ik hem wel af
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Guest
|
is goed maar meld je hem anders op tijd af dus min 2 dagen van te voren??
|
|
|
|
#16 |
|
GV Master
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Ik doe mee. Maar ik stel voor iets andere regels te gebruiken.
Match time: 5 en/of 10 min (hangt af van aantal deelnemers, bij veel deelnemers zijn de poulewedstrijden 5 min. en de kruisfinales 10 min.) Difficulty: Top Player Condition: Green Injury: No Match type EX: na poulewedstrijden, yes PK: na poulewedstrijden, yes Camera: Wide Ik speel overigens met Arsenal. En 360 vind ik ook beter. We leven nu in een nieuw tijdperk. Laten we er gebruik van maken. Laatst gewijzigd door Mike Koopmans; 9 februari 2007 om 22:58 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
GV Meubilair
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 7 november 2002
|
Als het op de PS2 is doe ik mee. Laat maar zitten als het op de 360 wordt gespeeld. Ik ben al slecht genoeg op de PS2, dus laat staan hoe het op de 360 zal zijn xD
|
|
|
|
#18 |
|
Guest
|
PS3 komt dit jaar uit gaan we op zo'n gare ps2 spelen krijg al pijn in me ogen als ik naar het beeld kijk van de ps2 laat staan een spel spelen erop :S
|
|
|
|
#19 |
|
Guest
|
srry 360 is helaas deze party niet mogelijk , dus laatste x op ps2, we houden de standaardinstellingen tenzij 2 spelers allebij iets willen veranderen. Bahamut is ingeschreven, willen mike koopmans en dracox alsnog meedoen of niet?
|
|
|
|
#20 |
|
GV Master
|
Ik doe mee, maar de instellingen moeten gewoon anders om het spel te bevorderen. Injury is een belachelijke random regel om aan te hebben staan (dan schop je gewoon even de beste man van de ander op zn bek en dan ben je klaar), red conditie is belachelijk omdat spelers dan veel te makkelijk spelen (scoren van 40 meter met Ljungberg is gewoon beetje gek), en camera op Wide is de enige die je genoeg overzicht geeft om echt voetbal te kunnen laten zien (anders zie je veel te weinig van de spelers om je heen). Maar ook op PS2 doe ik gewoon mee hoor :).
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Pro Evolution Soccer 6 Toernooi: nu inschrijven! | Maarten Michielse | Gamenieuws | 3 | 22 mei 2007 12:09 |
| Inschrijven Pro Evolution Soccer 6 Toernooi | Hid-Id | GVP7: Inschrijven toernooien | 7 | 21 april 2007 21:00 |
| Pro evolution soccer 6 Toernooi! | Hid-Id | Pro Evolution Soccer Community | 5 | 7 februari 2007 13:45 |
| Pro Evolution Soccer 6 Toernooi! | Hid-Id | Pro Evolution Soccer Community | 3 | 1 februari 2007 10:14 |
| Inschrijven Pro Evolution Soccer 5 toernooi | Redactie | GVP4: Inschrijven toernooien | 46 | 23 oktober 2006 18:23 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |