![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| Previews Previews en hands-on verslagen van nog niet uitgebrachte spellen voor de PC en consoles. |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 |
|
GV Master
|
Zon! Op het moment dat ik dit stukje schrijf is het eindelijk weer eens een beetje zonnig. Het is bijna niet voor te stellen dat we nu weer een maand of vier, vijf lang regen sneeuw en grijs en grauw weer kunnen verwachten. Gelukkig komen er een stroom nieuwe games aan en één daarvan heeft de uitstraling van een vakantie op een tropisch eilandenparadijs. Precies wat ik nodig heb om een winterdepressie te voorkomen.
![]() Wat zien ik? Je kunt zeggen wat je wil van de heer Itagaki, maar niet dat hij geen uitgesproken smaak heeft. De man heeft ons verblijd met geweldige games als de Dead or alive serie, Ninja Gaiden maar ook met Dead or Alive Xtreme Beachvolleybal. Een even eigenzinnig als origineel spel voor de oude Xbox met de dames van de DOA serie die zich vermaken op een tropisch eiland. En nu is deel twee in de maak en dat moet rond de kerstdagen uitkomen. Over de oude DOAX kan ik mij nog wel wat zure reacties herinneren. Zoals: rare jongens die Japanners, geilen op polygonen. Vaag spel. Saai. Wat mij betreft allemaal ten onrechte. Het was een origineel spel, met hele laagdrempelige gameplay afgemaakt met een flinke portie natuurschoon. Wat wil een mens nog meer? En maak je maar niet druk, deze game gaat een faire beoordeling van mij krijgen. Ik ben op een leeftijd gekomen dat ik me door ongetemde schoonheid niet meer laat afleiden. Ik heb in de loop der tijd waardering gekregen voor inhoud, professionaliteit en karakter. Heus. Ik meen het... ![]() Twee uh..sterke punten DOAX2 gaat gelukkig door op het ingeslagen pad. Weer wordt het eiland bevolkt door de vrouwelijke karakters uit dead or alive. Ben trouwens benieuwd of we de vrouwelijke Spartan uit DOA4 in badpak kunnen bewonderen…ik dwaal af. Uit het eerste deel is de keuze overgenomen om met het door jou gekozen karakter een vakante te houden op het eiland, of om te kiezen om de minigames rechtstreeks te spelen. Alleen of samen met iemand anders. Gebleven is ook het strandvolleybal. En terecht. Het was simpel te leren, maar moeilijk om onder de knie te krijgen. Zeker om tegen een vriend of vriendin te spelen was dat geweldig. De gameplay ervan wordt als het goed is wat verdiept en blijft tegelijkertijd laagdrempelig. Nieuw in deel twee wordt een waterscooterrace spel. En die Jetski race zou wel eens het tweede hoofdspel naast het strandvolleybal kunnen worden. Het is niet alleen recht toe recht aan een parcours afleggen, want door met je Jetski precies langs markers te varen krijg je een speedboost. En het op het juiste moment inzetten van die speedboost kan je de overwinning opleveren. Ass fight? Gebleven is ook de hopping game, waar je in een zwembad over kussens in het water naar de andere kant moet springen. En het lijkt zo simpel, maar voordat je het weet lig je in het water. Nieuw is een spelletje waarbij je elkaar met de…eh..bips in het water moet duwen terwijl je op een waterkussen in het zwembad staat. Je staat dus niet face tot face, maar achterstevoren. Beach flag is een wedstrijdje rennen over het strand. Op het juiste moment vertrekken en duiken naar de finishlijn zorgen daar voor de lol. En ook touwtrekken op zwemkussens in het water ontbreekt niet. Als je het wat rustiger aan wil doen is er een spel waarbij je een soort diashow maakt van de foto’s van de vakantiegangers (V) op het eiland. Vervolgens kan je in alle rust van de diashow genieten. Het laatste spel is een soort glijbaan waar je vanaf gaat terwijl je in een autoband ronddrijft. Naast deze minigames komt ook de adventuremode terug en heb je een paar weken vakantie op het eiland. Daar speel je, maak je vriendinnen (of niet), ga je shoppen, etcetera. Net als in de oude DOAX. De audio klinkt veelbelovend. Geplons, gekir en Japanse stemmetjes. Daar teken ik voor. ![]() Twee zusjes Als je DOAX2 vergelijkt met DOAX valt mij op dat de gameplay wordt uitgebreid met een nieuwe hoofdgame in de vorm van Jetski race (naast volleybal), meer minigames, een verbeterd volleybal spel en mooiere graphics. En dat laatste is niet onbelangrijk omdat ik altijd weer ben geboeid door wat er leeft en groeit. Bovendien weet ik zeker dat dit een succes wordt in de gamesessies die ik af en toe met vrienden organiseer. Ideaal om bij te komen van willekeurig welke slachtpartij. Daarnaast weet ik nu al: als ik een beetje depri wordt van alle kou en donkerte; ik zet DOAX2 op en voel me zo weer beter. Daar kan geen winterdepressie tegenop! Kortom: een even eigenzinnige als mooie en leuke game die je in de gaten moet houden. En als je zolang niet kan wachten: download de gametrailer van Xbox Live Marketplace. Facts -Platform: Xbox 360 -Uitgever: Tecmo -Ontwikkelaar: Team Ninja -Releasedatum: eind 2006 Links: -Officiële website: nog niet in de lucht |
|
|
|
|
|
#3 |
|
GV Meubilair
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
XSamu is dol op die spel. xD
Ik snap zelf nog steeds niet waarom. :mellow: Ga ik dus niet kopen.
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Wat winter depressie? Een nieuw snowboard seizoen voor de boeg. Yessssss.. :)
|
|
|
|
#5 | |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
#6 |
|
GV Meubilair
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Malekith FTW xD
This will be a day one purchade
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
GV Die-hard
|
Same here.
Ik snap je helemaal.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
GV Master
![]() ![]() |
Zon, zee, strand en babes, wat kan een man nog meer wensen.
[IMG]http://img79.imageshack.us/img79/2808/signature81flyffcopyoa5.png[/IMG] Sig and ava thx to roebbeke :ok: [IMG]http://img148.imageshack.us/img148/9181/d11fm4.jpg[/IMG]These are my little love bunny's called Gamerke his bunny's.:wub: They ask you polite for world love.:wub: Felix(aka Zoon) drowned them, but he ressed them again. Isnt he sweet.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
GV Master
![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 30 november 2005
|
Ik heb het eerste deel (I admit, I do) en het is een leuke afwisseling van alle andere meuk, ben benieuwd...
|
|
|
#10 |
|
GVintage '04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 3 maart 2004
|
Ik snap jullie ook.
*maakt L met wijsvinger en duim op voorhoofd* |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
GV Master
![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 22 november 2004
|
Citaat:
Moet een lol game worden, als hij Xbox classic is haal ik hem misschien...
|
|
|
|
#12 | |
|
GV Die-hard
|
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Centraal: Dead or Alive Xtreme 2 | XSamu | Xbox 360 Community Chatroom | 182 | 26 januari 2007 20:50 |
| Dead or Alive Xtreme 2 Achievements. | Nemesis | Xbox 360 Achievements Community | 0 | 18 januari 2007 19:53 |
| WIN! Dead or Alive Xtreme 2 op de GVPARTY 5 | Maarten Michielse | Gamenieuws | 2 | 30 december 2006 00:32 |
| REVIEW: Dead or Alive Xtreme 2 | Rene-Paul van Rooy | Reviews & Previews Xbox 360 Games | 22 | 21 december 2006 17:14 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |