![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Hallo hierbij bied ik mijn Zo Goed al nieuwe GP2X aan.
ik doe hier niks meer mee omdat ik een PSP heb en daar meer tijd aan besteed. eerlijk is eerlijk het is zonde om hem in de kast te laten liggen. de GP2X is ongeveer 1 maand oud. en werkt ook perfect (zie foto) er zit ook een 1 GB Kaartje en de Doos. deze spelcomputer is niet alleen een spelcoomputer maar ook een DivX Speler Mp3 Speler Geschikt voor Emulators(daar is hij voor gemaakt) snes.neogeo . nes .psx . sega. etc etc er kunnen ook games op afgespeeld worden zoals ,Duke Nukem, Doom ,Transport Tycoon etc. Ebooks kunnen erop geleze worden deze gp2x werkt op 2 AA batterijen. laat me even iets weten via de mail of doe een bod (alleen serieuze biedingen) Met Vriendelijke Groet Wesley van Overbeek PRIJS 140 EURO INCLUSIEF VERZ. KOSTEN |
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| GP2X versus...... | fresh | Markt: retro games | 9 | 26 december 2005 11:35 |
| GP2X versus PSP | fresh | Programmeren & Webdesign | 0 | 13 november 2005 16:45 |
| GP2X versus........ | fresh | PC Gaming Community Chatroom | 3 | 13 november 2005 14:25 |
| GP2X versus........? | fresh | Retro Discussies & Contests | 0 | 13 november 2005 13:44 |
| goede grafische kaart +/- 150 euro | DJ Freeza | Algemeen | 13 | 24 maart 2005 13:39 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |