![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| PC Games Member Reviews Leden van de PC Gaming Community plaatsen hier hun eigen reviews. |
![]() |
|
|
Discussietools |
Waardering:
|
Weergave |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Maple Story
Maple Story is een grappig 2d spelletje met allemaal monsters die je kan doodslaan/schieten noem maar op. Het draait zich in het spel om hoe sterk je bent en hoe goed je weet tegen welke monsters je moet vechten om sneller sterk te kunnen worden. Je poppetje: Je poppetje wat je aanmaakt als je Maple Story gedownload heb kan je verschillende kleren aan laten doen( ligt aan het lvl ) ook kan je hem als je een job hebt hem skills laten leren om special attacks te kunnen doen. Over het algemeen je kunt vanalles met je poppetje. Thief Warrior Magician bowman Mappen: Als je begint met spelen dan zit je eigenlijk in een soort tutorial. Dit is een kleine map waar ze je de basisdingen leren van Maple Story. Als je dan op het laatste gebied 150 messos hebt en je pakt de boot dan kom je in victoria island uit. Victoria island is een grote map met veel mogelijkheden om nog naar een andere map te reizen of van stad naar stad te gaan. Verder heb je nog de mappen: Ossyria Ludibrium Hidden street. ![]() Quest: Quest is een engels woord voor een vraag. je loopt dan naar een mannetje toe en daar klik je dan dubbel op en dan vraagt hij jou om vanalles te halen voor hem en als je dat dan hebt en je brengt het naar heb krijg je een beloning in exp punten en in messos. facts: pluspunten: verslavend leuk om te spelen grappige monsters minpunten: monsters gaan steeds sneller dood 2d kijkt niet fijn mening: ik vind het een leuk spel omdat het er grappig uit ziet eindscore: 75% downloaden kan via: www.mapleglobal.com Laatst gewijzigd door skyline[NL]; 27 juni 2006 om 11:23 |
|
|
|
#2 |
|
GV Die-hard
|
Ja zeker een leuk spel: http://www.gamevillage.nl/forumdisplay.php?f=263
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
FIFA Community Crew
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Ik denk dat iemand die nog nooit van dit spel gehoord heeft niet weet wat messos zijn (zoals ik), en gebruik voortaan en kleiner lettertype. Reviews zijn nog wat te kort en het is meer een uitleg van het spel alleen, niet echt een mening.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
GV Die-hard
|
Mesos is het soort geld dat daar gebruikt wordt.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
je poppetje...en een fascinerende mening:P en Quest betekent niet ''vraag'' maar het is meer een opdracht ofzo, en idd ik snap nu nog steeds niks van heel het spel met die termen sorry hoor
Laatst gewijzigd door daan_psp; 28 juni 2006 om 18:16 |
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
messos gebruiken ze ook ergens in de wereld of hebben ze gebruikt alleen ik weet niet precies waar en als je er niks van snapt dan download je het toch niet en kopen in de winkel gaat niet meer want daar is het veel te oud voor
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
ik ben een complete idioot
Laatst gewijzigd door --IG--; 30 juni 2006 om 16:27 |
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
ik vind het een leuk spel omdat het er
grappig uit ziet -_- een een spel met een enkel pluspunten dat maar 75 scoort... vaag hoor man |
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
nogmaals: ik ben een complete idioot
(had per ongeluk ge trippelpost... no jah,heb er het beste van geprobeerd te maken. sorry in elk geval.) :ok: |
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
Sorry maar dit is een baggerreview. :mellow: Ik raad je aan om niet op een gamesite als reviewer te gaan werken. Verder leuk geprobeerd en we hebben hier idd ook een maple forum.
|
|
|
|
#11 |
|
GV Meubilair
|
Zoals vaker gezegd:
- Slecht taal en opbouw. - Meer uitleg vereist. - De mening "ik vind het een leuk spel omdat het er grappig uit ziet" gaat natuurlijk nergens over.
|
|
|
#12 |
|
GV Die-hard
Heeft bedankt: 1
Is bedankt: 1
|
-gebruik kleinere letters
-meer info, en geef je mening -plaatjes voor de est is hij wel redelijk:) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Guest
|
kort samengevat: je kunt niet reviewen:P
|
|
|
|
#14 |
|
Guest
|
BAGGER
|
|
|
|
#15 |
|
RIP Pukkie D:
Heeft bedankt: 21
Is bedankt: 17
|
Grootste pluspunt is de community.
Maple Story Community link staat in m'n sig.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
GV Meubilair
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 13 februari 2005
Weblogartikelen: 1
|
ik heb Maple Story ge.instaleerd en wat moet ik nu doen ?
(ik weet er niks van af) dus wat ik bedoel is dat ik niet weet wat ik nu moet doen :(
|
|
|
#17 | |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 17 november 2005
Weblogartikelen: 3
Is bedankt: 0
|
Citaat:
Oh w8, ik kan je wel een beetje helpen, maak eerst een account aan op www.mapleglobal.com
|
|
|
|
#18 | |
|
GV Meubilair
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 13 februari 2005
Weblogartikelen: 1
|
Citaat:
2. dat heb ik al een keer gedaan een paar maanden terug. (aleen een vriend die me de link gaf. Hielp me niet meer verder helpen <_<
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Maple Story - Pig TV Spot (PC) | Harry Botje | PC Games Trailers | 0 | 13 oktober 2007 01:00 |
| Maple Story DS | Shaiya | Nintendo Community | 8 | 30 januari 2007 08:02 |
| Maple Story DS | Atruya | Nintendo Community | 31 | 23 mei 2006 08:05 |
| Maple Story beheerder | Atruya | GV Community aanvragen | 1 | 16 december 2005 19:02 |
| Maple Story Anyone? | Atruya | Online - Discussies & Contests | 20 | 26 november 2005 13:34 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |