![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| Gamenieuws Het laatste nieuws over games en gaming voor alle platforms, verzorgd door de GameVillage Redactie. Vers van de pers! |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 |
|
GV Die-hard
|
Zojuist waren ze in levende lijven op de GV(Kidsgames) redactie te gast bij mij en Inge: Mr. And Mrs. Atari oftewel Sijmen en Sandra Schouten.
Ze waren uit het hoge noorden (Zutphen) afgereisd om diverse retro-bezoekjes te brengen aan mensen bij wie ze spullen hebben gekocht. Zij bezitten namelijk één van de grootste Atari-retro collecties uit de wijde omtrek en hebben veel bekendheid in het wereldje. Ik had nog een originele JagCD doos en een Cannon Fodder Jaguar titel voor ze. Deze symphatieke lui organiseren repro beurzen en hebben een complete retro-ruimte ingericht thuis. Sijmen repareert en restaureert complete Atari Arcade en Pinball machines van 20-30 jaar oud. Mr. Atari heeft een eigen website: www.mr-atari.com. Sandra heeft daarnaast ook een shop waar je voor je (Atari) retro wensen terecht kunt: http://www.atari-shop.nl/ . Allemaal uit liefde voor het merk en de hobby en zonder winstoogmerk. Ga maar eens kijken op hun sites en verbaas je over hoe dit nog leeft in de retro community! 9 april hebben ze wederom een retro beurs in Schiedam.
|
|
|
#2 |
|
GV Master
![]() ![]() Geregistreerd: 9 november 2005
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
nou lieven hen dan ikke
nja ik hou het ook liever bij de nieuwe games
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
wel leuk dat mensen die dingen verzamelen :)
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citaat:
Maar de 30+ spelen volgens mij wel erg graag retro games.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
lol!!!!!!!!!!
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Leuke hobby !
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
nog iets leuks om te weten.. Mr Atari is natuurlijk eens een keertje op Gammo Geweest. Je kan nu op www.gammo.nl In de database naar Atari zoeken.. en je kan dat stukkie nog eens terugzien.
|
|
|
|
#8 |
|
GV Die-hard
|
Precies, het is al een echte beroemdheid geworden in retro gamerkringen.
|
|
|
#9 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 21 mei 2003
|
Zag hun collectie toen inderdaad bij gammo. Damn die gasten hebben dan ook echt alles wat je maar kan bedenken van Atari. Zelfs shit waarvan ik niet eens het bestaan wist.
Together we stand, divided we fall [URL="http://www.gamevillage.nl/forumdisplay.php?f=112"][/URL] [SIZE=1][IMG]http://img524.imageshack.us/img524/1671/backgroundbanner2du.jpg[/IMG][/SIZE] [SIZE=1][/SIZE] Kun je game design niet vinden? Klik dan op de link hier beneden: [URL="http://forum.gamevillage.nl/forumdisplay.php?f=338"]Game design[/URL] |
|
|
|
|
|
#10 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
(psp) Vet cool voor atari fans. Ik hou ook wel van een aantal atari games.
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
Beetje freakie maar wel leuk
|
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
De Atari 2600 heb ik ooit gehad, en daar zaten toch wel wat coole verslavende games bij...Tja het is lijkt mij leuker dan sigarenbandjes verzamelen!!
|
|
|
|
#13 |
|
GV Master
![]() ![]() Geregistreerd: 18 mei 2005
|
Atari dat was me 2e console in begin jaren 80 kreeg ik van me ouders met Space Invaders en Missle Command wat een games waren dat. Wat heb ik een leuke tijd gehad met me Atari *zucht vroegah toen games meer replay waarde en orginaliteit hadden zucht*
Respect voor deze mensen die zich zo in zetten. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
K'heb ooit eens een op gammo een interview met mr en mrs atari gezien. Best wel grappig , ze hebben in hun huis 2 van die motoren staan waar je dan moet gaan opzitten en schommelen voor te kunnen racen.
|
|
|
#15 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#16 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 27 augustus 2005
|
Zette ze het in een kast of spelen ze er ook nog mee ?
|
|
|
#17 |
|
GV Die-hard
|
Er wordt absoluut nog mee gespeeld. sterker nog, van de huidige gaming scene krijgen ze een stuk minder mee...
|
|
|
#18 |
|
Guest
|
ik ken ze wel gaafe verzameling:ok:
ik ben er wel eens geweest (ik ben ook een verzamelaar chek mijn site www.freewebs.com/atariboy |
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Maarten alleen op de Redactie | Laserboy | De Prullenbak - Algemeen | 8 | 31 augustus 2007 16:46 |
| HEB JIJ EEN LEUK NIEUWTJE? Mail de redactie. | Maarten Michielse | Gamenieuws | 17 | 3 juni 2007 20:09 |
| Video redactie Volkskrant aanwezig! | Redactie | GVP5: Discussies & Mededelingen | 5 | 22 december 2006 22:33 |
| WIN! Redactie zoekt X06 banner | Maarten Michielse | Contests | 28 | 7 oktober 2006 22:33 |
| Atari Anthology: 85 Atari classics op 1 Disc | imported_Martin Verschoor | Gamenieuws | 5 | 8 september 2004 19:28 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |