![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| PC Games - Cheats Cheats en Tips voor PC Games. |
![]() |
|
|
Discussietools |
Waardering:
|
Weergave |
|
|
#1 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 6 maart 2003
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 1
|
Codes:
Druk Ctrl+Shift+C om het cheat scherm te openen. Toets dan een van onderstaande codes in. Code - Effect
Laatst gewijzigd door Deb; 21 september 2005 om 09:26 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 17 februari 2005
Is bedankt: 0
|
Nightlife cheats CheatCode bron: www.snootysims.com
Result familyfunds [Familyname] # Add or extract money for a chosen family. For example, "familyfunds Jones +10000" adds §10.000 to family Jones. -10000 extracts §10.000. roofslopeangle [15-75] Adjusts the slope angle on all roofs on a lot showHeadlines [on/off] Makes all thought balloons invisible unlockCareerRewards Unlocks all career rewards for selected sim MaxMotives Sets all needs for all sims on the lot to full motiveDecay [on/off] Turns natural need decay on or off aspirationPoints # Adds the specified number of Aspiration points to selected sim lockAspiration [on/off] Freezes aspiration point decay for all sims on the lot aspirationLevel [0-5] Changes Sims' aspiration level. 0=lowest, 5=Platinum level agesimscheat [on/off] Adds 'set age' to interaction menu. Any sim you click on, can be set to any age group setLotLightingFile [filename] Change lighting by choosing an alternate lighting file. Original can be found in /Nightlife/TSData/Res/Lights. To restore use "setLotLightingFile clear" |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
ik weet nog wel een cheat!
|
|
|
|
#4 |
|
GV Junior
![]() Geregistreerd: 8 maart 2006
|
met boolprop testingcheatsenabled true kun je ook heel veel je kunt je
vaardigheden veranderen je kunt net als bij maxmotives je balkjes opvullen of verlagen kan ook je kunt door op iemand te klikken daar vrienden of ruzie mee krijgen je kunt die vampier maken en nog wat dingen en als je op voorwerpen klikt kun je daar ook wat mee linker muisknop en ctrl of die erboven moet je ingedrukt houden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
wat is nou precies di9e cheat want als ik boolprop testingcheatsenabled true schrijf doet tie het niet :S
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
IK weet er ook nog wel eens!
Iemand interresse in een cheat waarmee je vreemden en geen vreemden mensen aan je FAMILLIE kan toevoegen? Zoniet stuur dan een nieuw Reageer bericht en je krijgt hem met een nieuw reageer bericht van mij! |
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
Ik geef hem wel gewoon
![]() addneighbortofamilycheat on/off P.S. Die cheat in die naam van de cheat moet erbij! |
|
|
|
#8 | |
|
GV Junior
![]() Geregistreerd: 8 maart 2006
|
Citaat:
als je het ingetiept hebt moet het gewoon weggaan dan doet ie het wel en de cheat is:boolprop testingcheatsenabled true je kan hem het best al in de buurt intiepen want anders doen sommige dingen het niet zoals die balkjes opvullen en je vaardigheden verbeteren of verlagen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
ooh heel erg tnQ hij is egt cool
|
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
En voor de sims gaan het maken? Heb je daar ook nieuwe cheats voor?
|
|
|
|
#11 |
|
GV Wannabeee
|
ff een vraagje weet iemand ook een cheat zodat je zelf vampier kunt worden het lukt me niet als da niet gaat hoe kan ik dan op de 'eerlijke' manier vampier worden dankje wel alvast he
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sims 2 package bestanden in sims nachtleven zetten??? | daanbus | De Sims Community | 7 | 8 maart 2010 20:45 |
| Patch: The Sims 2 Nightlife | Deb | Patches | 1 | 21 februari 2006 10:08 |
| Trainer: The Sims 2: Nightlife | Deb | Trainers | 0 | 18 september 2005 00:22 |
| Down En Out Met Nieuwe Sims 2: Nightlife Screens | Bart | Het laatste nieuws over PC games | 0 | 11 juni 2005 04:03 |
| The Sims 2 Nightlife | Xalen | De Sims Community | 4 | 4 maart 2005 18:13 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |