![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| GameBoy Advance (SP) Cheats en Tips voor de GameBoy Advance (SP). |
![]() |
|
|
Discussietools |
Waardering:
|
Weergave |
|
|
#1 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 10 april 2003
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Vang Gold/Silver/Crystal Pokémon in de safari zone
Ga naar de verbeterde Safari Zone nadat je de Elite Four hebt verslagen. Je kan hier nu pokémon zoals Houndour, Aipom, etc. vangen. Krijg een van de Johto begin-pokémon Eerst moet je je Pokédex helemaal vol hebben. Ga daarna terug naar professor Birch en praat met hem. Hij zal je laten kiezen tussen chikorita, totodile en cyndaquil. National Pokedex Versla de Eilte Four, en verlaat je huis. professor Birch zal de National Pokedex geven zodra je het huis uit bent. Trainer Card Upgrades Er zijn 4 dingen die je kan doen om je Trainer Card een andere kleur te geven; - Wordt Pokémon League Champion - Voltooi de Hoenn Pokédex - Verzamel alle Gold Symbols in het Battle Frontier - Win één ribbon in alle 5 Master Rank Pokemon Contests. Dit zijn de kleuren van de Trainer Card: Brons - doe 1 van bovenstaande dingen Koper - doe 2 van bovenstaande dingen Zilver - doe 3 van bovenstaande dingen Goud - doe alle bovenstaande dingen Diploma Vang of ruil alle 202 Pokémon . Praat daarna met de Game Designer in het hotel van Lilycove City. Latias of Latios vangen Kijk in je huis televisie nadat je de Elite Four hebt verslagen. Daarna zal je moeder vragen welke kleur de pokémon was. Als je rood zegt zal je Latias vinden, als je blauw zegt Latios. Shiny pokémon De kans dat je een Shiny Pokémon tegenkomt is 1 op 8192 Mystery Gift Ga naar een Pokémart en druk op A bij het blaadje op de toonbank. Voer dan de woorden LINK TOGETHER WITH ALL in. Snelle encounters in de Safari Zone zonder stappen te verliezen Gebruik Sweet Scent op ene plek waar je Pokémon wil vangen om geen stappen te verliezen maar wel Pokémnon tegen te komen.
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
ik heb een vraagje
als ik me pokemon aan wil zetten krijg ik alleen maar: -new game - options dus niet veder gaan met een opgeslagen spel.. terwijl dat normaal wel zo was :mellow: hoe kan ik dit veranderen |
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
Misschien heb je per ongeluk op een knoppencombinatie gedrukt zodat je je spel hebt gereset of je hebt hem te vroeg uit gezet (SAVING DON'T TURN OF THE POWER)
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Eeeemmmm dat denk ik ook je heb volgens mij je bestand eeeuu verwijderd (das niet slim :sigh: )
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
:o weet er iemand waar ik een nederlandse walktrough kan vinden?
|
|
|
|
#7 | |
|
Guest
|
Citaat:
En dan heb ik het vooral over de twee bovenste cheats.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
nope, alleen voor emerald
|
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
Ow, jammer... :(
De Johto-pokémon vind ik veel leuker dan de Ru/Sa-pokémon. Ik heb Emerald trouwens in de winkel zien liggen, voor 54,99, in een speciale gameshop.
|
|
|
|
#10 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
GamesRFun in Amstelveen Binnenhof, boven de Blokker.
|
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
€54,95?
in rotterdam in future zone was ie voor €45,-
|
|
|
|
#13 |
|
Guest
|
[FONT=Times] ehhh.... weet iemand nou ff precies te vertelle waar je tm 43(sercret power) bij pokemon sapphire/ruby krijgt????????? :( :( :( :( :(
[SIZE=1][COLOR=red] gamerfreakz |
|
|
|
#14 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#16 |
|
Guest
|
weet iemand dat misschien ?? :( :(
|
|
|
|
#17 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 10 april 2003
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Niet triple-posten, aub, er is niet altijd iemand online die je kan helpen.
Wailmer is volgens mij in een groot deel van het water te vangen als je aan het surfen bent. Laat hem dan evolueren tot Wailord. Relicanth kan je onder water in de buurt van Stootopolis vangen.
|
|
|
#18 |
|
Guest
|
Voor Wailmer kun je het beste gaan vissen in de zee rond Mossdeep City.
|
|
|
|
#19 |
|
Guest
|
owh ja :P LoL heb iemand xploder dan ken je pas cheate
|
|
|
|
#20 |
|
Guest
|
Weet iemand waar je dit spel in Belgie kunt kopen?
En liefst in de provincie Antwerpen.
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| pokemon emerald - cheats | rayquaza_emerald | Pokémon Community | 28 | 19 oktober 2008 13:21 |
| GB; Emerald - | daan_medabots | Helpdesk: Gameboy | 2 | 17 april 2006 17:57 |
| Cheats voor pokemon Emerald. | *-*Game*-* | Pokémon Community | 10 | 7 januari 2006 21:48 |
| Pokemon Emerald Cheats | goku ssj4 the best | Pokémon Community | 0 | 19 juli 2005 16:53 |
| Emerald | Tim | Pokémon Community | 1 | 4 juli 2005 22:02 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |