![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| GameBoy Advance (SP) Cheats en Tips voor de GameBoy Advance (SP). |
![]() |
|
|
Discussietools |
Waardering:
|
Weergave |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
het meldingsbord is bij het kantoor waar ze de krant maken !!!
hoe kan ik boris spijker verslaan??????????????? :( :angry: :o :blink: (a)
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
hejj... om boris spijker te verslaan moet je eerst wat aan je motor doen - ga naar De Bezige Biker en 'praat' tegen het gastje naast de motor... dan kun je je motor veranderen. Bij mij lukte het met:
Vederlicht - Chopper - Beest - Klein - Standaard en voor die beverrat moet je eerst populariteit 40 krijgen, met Marco praten (de altijd slapende gast in de universiteit) en dan kun je als het goed is later met een soort van boot de rivier op... je moet links vanaf het beginpunt en dan zo nog even doorvaren, tot je op een eilandje komt met een aanlegsteiger. daar vind je dansende beverratten. Ik heb het spel al uitgespeeld, maar hoe krijg je Nerd-reppunten? ik blijf steken bij 9, en pas bij 10 mag je in het clubhuis... weet iemand een manier om nog een punt te verdienen? (ik heb de trofee al gevonden & gegeven, 100 relatie met de leider, alle skill-punten van deze groep, level 5 in de repgroep-game enz.) Greetz, Marjet Laatst gewijzigd door DiamonD14; 10 september 2005 om 22:17 |
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
allo, kzit in het moeras en ik moet een lichtbron vinden, ze ligt achter zo'n vleesetende plant. hoe moet ik ze pakken ???????
antwoord snel please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
ik heb een vraagje bij missie 4.4 moet je 40 punten voor rep verdienen anders gaat marcus je brief niet naar paradijland brenge.
hoe kun je 40 punten voor rep verdienen?? |
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
pls wil iemnd zegge hoe ik 40 punten voor rep kan verdienen
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
ik heb de briefjes maar heb de opdracht mededeling bord pakt die niet hoe kan dat???????? help help
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
Hallo ik heb een probleempje bij missie 2.6
Dan moet je drie vrienden maken maar bij welke relatie heb je dat. Ik dacht bij 30 maar dat klopt niet. Please help mij!!!! |
|
|
|
#8 | |
|
Guest
|
Citaat:
bij 50(duh):zzz: |
|
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
yo man als je het toneel moet versieren doe dat met 3 planten en 2 posters
|
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
Hallo ik loop een beetje vast bij die opdracht om het toneel te versieren. Waar is het toneel?????? en hoe versier je het?
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
Hallo,
ik loop een beetje vast bij die toneel opdracht. waar is het toneel en hoe versier je het? Laat het me snel weten |
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
ik heb een vraagje bij missie 4.4 moet je 40 punten voor rep verdienen anders gaat marcus je brief niet naar paradijsland brengen.
hoe kun je 40 punten voor rep verdienen?? pls zeg het ik kan niet verder |
|
|
|
#13 |
|
Guest
|
ik heb een vraagje bij missie 4.4 moet je 40 punten voor rep verdienen anders gaat marcus je brief niet naar paradijsland brengen.
hoe kun je 40 punten voor rep verdienen?? pls zeg het ik kan niet verder waarom antwoord er niemand:unsure: :unsure: je kan ook op mijn vraag antwoorden via bartsimpsonspringfieldtoamerika@hotmail.com pls antwoord
|
|
|
|
#14 |
|
Guest
|
hey mensen , ik zit vast bij de opdracht van de tijdmachine waar moet ik die zetten ?
als jullie het weten stuur een mailtje naar katekopje@hotmail.com Sieglinde |
|
|
|
#15 |
|
GV Wannabeee
![]() Geregistreerd: 2 december 2005
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
ik ben daar ook 40 rep. gewoon bij bijna iedereen 100 halen.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
GV Wannabeee
|
Als iemand mij vertelt waar de dansende beverrat is help ik diegene met het hele spel.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
Weet iemand hoe je een zwart broekpak kunt krijgen om naar de premiere te gaan ?? Please ik ben al heel lang aan het zoeken!!!! :)
|
|
|
|
#18 | |
|
GV Wannabeee
|
Citaat:
ik zal het je vertellen als jij mij vertelt WELKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! planten en posters ik moet gebruiken om het toneel te versieren:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Guest
|
Die zwarte broek enzo dan moet je een kleding kast kopen en je gewoon helemaal zwart aankleden.
|
|
|
|
#20 |
|
GV Wannabeee
![]() Geregistreerd: 25 december 2005
|
Codebreaker of Gameshark?!
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Cheats: The Urbz: Sims In The City | DynamiX | Nintendo DS - Cheats | 52 | 3 maart 2010 16:32 |
| Cheats: The Urbz: Sims in the City | DynamiX | Xbox Cheats | 2 | 19 februari 2006 13:00 |
| Cheats Urbz Sims In The City | tanguytjetanguytje | Nintendo Helpdesk | 0 | 7 februari 2005 18:44 |
| Urbz The Sims In The City | jameskonijn | De Sims Community | 0 | 1 januari 1970 01:00 |
| The Urbz : Sims in the City | Nintendo Community | 0 | 1 januari 1970 01:00 | |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |