![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| GameBoy Advance (SP) Cheats en Tips voor de GameBoy Advance (SP). |
![]() |
|
|
Discussietools |
Waardering:
|
Weergave |
|
|
#1 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 10 april 2003
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Club Xizzle wachtwoord
Het wachtwoord voor club Xizzle is BUCKET "Rep kamers" Artsies Rep Room - Krijg het tiende Artsies rep punt Nerdies Rep Room - Krijg het tiende Nerdies rep punt Richies Rep Room - Krijg het tiende Richies rep punt Streeties Rep Room - Krijg het tiende Streeties rep punt Speel geheime gebieden (dens) vrij Cinema Booth (linker deur in de bioscoop) - Verkrijg maximale relatie met Theresa Bullhorn Garbage Can (links van King Tower) - Verkrijg maximale relatie met Phoebe Twiddle School Bus (ten zuiden van de Thrift Shop) - Verkrijg maximale relatie met Giuseppi Mezzoalto Sea Cave (ten noorden van Bumper Cars Minigame) Verkrijg maximale relatie met Ewan Watahmee Geheime weg naar Bayou Verkrijg 100 relationship met Det. Dan D Mann voor een geheime weg naar de Bayou (naast de gevangeniscel waar de poster was) Meer tijd in de Comic Explosion minigame Als de tijd op is en er een bloem is, pak de bloem als de tijd precies op zou zijn. Als je het goed gedaan hebt staat er 23H 59M op de timer.
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
:( ik kom met de urbz niet uit opdracht drie dan moet je apenkoppen spelen maar die is nog niet vrijgespeeld, en ik moet 5 punten voor creativiteit verdienen maar heb er nog maar drie hoe krijg ik er twee bij!!!! svp kan iemand mij helpen
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
dringend hulp nodig!! :blink: hey , ik heb een dringende vraag ik kom niet verderbij 3.1 met het mededelingenbord waar het bord staat en waar moet je dan op klikken op het te lezen en te taak te vervullen bij het bord apenkoppen heb ik al gedaan help me pleassssssssss ben al een jaar aan het zoeken kriektjuh bedankt al vast
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citaat:
geef mij ook natwoord op mijn vraag a.u.b.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
bij het museum is een briefje in de struiken als je die hebt ga je naar het kerkhof daar ligt nog een brefje en dan is het opdracht volbracht
heel makkelijk
|
|
|
|
#6 | |
|
Guest
|
Citaat:
ik weet niet waar het mededelingenbord is en waar je op moet drukken om de missie te voltooien. pleeeeeaaaaasseeeee help me kep dringend hulp nodig ik ben al een jaar aan het zoeken!! krietjuhh reageer a.u.b. al :rolleyes: vas bedankt
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Guest
|
Citaat:
maar keb dah briefje wegegeven en nu |
|
|
|
|
#8 | |
|
Guest
|
Citaat:
:mellow: eej bedankt he ik ben nu in glasstad en moet ik bij de kermis een dansedebeverrat vinden waar moet ik die zoeken en wie gaat er naar paradijsland ?????pleass help me groetjes kriektjuh
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Guest
|
Citaat:
:mellow: eej bedankt he ik ben nu in glasstad en moet ik bij de kermis een dansedebeverrat vinden waar moet ik die zoeken en wie gaat er naar paradijsland ?????pleass help me groetjes kriektjuh [/b][/quote]help me pleasssssss hul of iemand anders help me mett het zoeken en vinden van de dansende beverrat en iemand die naar het paradijseiland gaat wie gaat daar heen alvast bedankt kriektjuh
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Guest
|
Citaat:
:mellow: eej bedankt he ik ben nu in glasstad en moet ik bij de kermis een dansedebeverrat vinden waar moet ik die zoeken en wie gaat er naar paradijsland ?????pleass help me groetjes kriektjuh [/quote]:mellow: :mellow: :angry: :( :sigh: hey iedereen help me pleassssssik moet de dansendebeverrat vinden maar waar moet ik die zoeken en wie gaat er naar het paradijseiland?????? help me pleasssssss kriektjuh
|
|
|
|
|
#11 | ||
|
Guest
|
Citaat:
:mellow: :mellow: :angry: :( :sigh: hey iedereen help me pleassssssik moet de dansendebeverrat vinden maar waar moet ik die zoeken en wie gaat er naar het paradijseiland?????? help me pleasssssss kriektjuh [/quote]help me pleassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssssssssssss :mellow: ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sss :angry: sssssssssssssss kriektjuh |
||
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
ik zit aan 3.5, maar ik weet niet wat dat is.
Kan iemand me halpen a.u.b.? alvast bedankt,hjvd0007 |
|
|
|
#13 | |
|
Guest
|
Citaat:
en dan naar het museum en moet je een museum stuk geld geven :P makkelijk he :P kriekAatjuh |
|
|
|
|
#14 |
|
Guest
|
bedankt voor het antwoord,maar ik weet de dansende beverrat niet zijn.groeten, Hjvd0007 |
|
|
|
#15 |
|
Guest
|
diegene die naar Paradijseiland gaat is Marcus.
Hij zit te slapen in de universiteit. groeten, Hjvd0007 |
|
|
|
#16 |
|
Guest
|
hey
ik moet Boris Spijker verslagen maar het lukt me niet !!! :( :angry: <_< is er een goede combinatie van onderdelen ofzo ?!?! tipje: koop een schilderezel en verdien veel punter voor creativiteit: dan kan je schilderijen maken die veel waart zijn: 1. blauwe vakjes : 300 simdollars 2. rode vakjes : 150 simdollars 3. zwart - wit : 75 simdollars 4. kleurijk schilderijtje : 25 simmdollars !!!!!!!!!!! |
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
ik moet Boris Spijker Verslaan Met de mimigame motorcros,
maar hoe?? het lukt me niet !!!! :(
|
|
|
|
#18 | |
|
Guest
|
Citaat:
maar waar kan ik de spullen vinden om het toneel te versieren? help me please ben al kei lang aan eht zoekuh |
|
|
|
|
#19 |
|
Guest
|
weet IEMAND hoe ik boris spijker kan verslaan in motorchros ?!?!
:( :unsure: <_< :o :mellow:
|
|
|
|
#20 |
|
Guest
|
waar kan ik de dansende bever rat vangen kan iemand mij helpen???
please
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Cheats: The Urbz: Sims In The City | DynamiX | Nintendo DS - Cheats | 52 | 3 maart 2010 16:32 |
| Cheats: The Urbz: Sims in the City | DynamiX | Xbox Cheats | 2 | 19 februari 2006 13:00 |
| Cheats Urbz Sims In The City | tanguytjetanguytje | Nintendo Helpdesk | 0 | 7 februari 2005 18:44 |
| Urbz The Sims In The City | jameskonijn | De Sims Community | 0 | 1 januari 1970 01:00 |
| The Urbz : Sims in the City | Nintendo Community | 0 | 1 januari 1970 01:00 | |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |