![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| Nintendo Community Alles over Nintendo, hedendaags en retro! Deze community is onmisbaar voor elke serieuze Nintendo fan. Ook bereikbaar via www.gamevillage.nl/nintendo Beheerder: GV |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
ik wil mischien super mario pinball kopen is dit een leuk spel alvast bedankt! :ok:
|
|
|
|
#2 |
|
GV Master
![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 30 oktober 2003
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
oke gerda :ok:
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
ik heb het eens gespeeld en het was best saai <_<
|
|
|
|
#5 |
|
GV Master
![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 30 oktober 2003
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Saai vind ik niet het juiste woord...
Voor een avontuur zit er te weinig spanning, lengte en verhaal in. Voor een "gewone" flipperkast rolt het net niet goed genoeg. Het zit er een beetje tussenin. Conclusie; Zoek je een avontuur of een pure flipperkast; neem een ander spel. Ben je op zoek naar een combinatie of gewoon een heel apart flipperspel, dan kan deze aardig zijn.
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Ik vind het spel echt slecht, de bal reageert niet op je flipper of je hem nou laat of vroeg raakt de bal schiet gewoon willekeurig weg het spel is gewoon niet speelbaar. Het is het gewoon een *spel die misbruik maakt van de mario licentie.
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
Ik vind dit spel zelf heel erg leuk. Ik vind flippergames zowieso al leuk.
Ben weken aan deze game verslaafd geweest :beer: |
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
ik denkt niet dat ik hem ga kopen
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Super Mario Pinball land | Coop | Nintendo Helpdesk | 1 | 8 juli 2005 16:48 |
| Mario Pinball Land | creepy guy | GameBoy Advance (SP) | 0 | 27 januari 2005 21:28 |
| Mario Pinball Land | creepy guy | Gameboy CodeBreaker Codes | 0 | 17 oktober 2004 18:25 |
| Mario Pinball Land | creepy guy | Gameboy GameShark Codes | 0 | 7 oktober 2004 17:19 |
| Gezocht: Super Mario World: Super Mario Advance 2 | Laura | Markt: Nintendo games & consoles | 2 | 1 juli 2003 09:26 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |