![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| Xbox Games Helpdesk Vastgelopen in een spel voor de Xbox? Leg je probleem voor in de Xbox helpdesk, zodat de leden van de Xbox Community je verder kunnen helpen. |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 |
|
Guest
|
:P Hoi, :P
Ik heb een vraag over deze missie : Bathouse Ik ben denk ik bij het laatste stukje van de missie ik ben namenlijk bij : Kill Shetland,ik moet 1 of 2 bomme DEFUSE. Een bom heb ik gevonden dat is beneden ( aan het begin ) Als er ook een 2e bom is dan staatie daar ergens bij de deur daar,die kan ik ook niet vinden want als ik die deur opendoe en dan naar binnen loop dan......BOEM....... Kunt u mijn helpen ? als je meer duidelijkheid wilt mail : ferryvdlaak@home.nl Als u mijn niet kan helpen is dat niet erg maar als je het eventueel kunt wilt u het dan doen ? :) Grt.Ferry |
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
al die bommen zitten in dat zelfde kamertje. er zijn er 3 dacht ik. als je aan het begin de trap op gaat en om die machines loopt dan moet je over de reling springen en daar zit ie ergens beneden. er is ook een paal waar je mee omhoog kan.
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
ja die heb ik dat is de eerste die is vlak bij die hek werk ( deur )
maar ik kweet die andere niet dat is het probleem ( vriend) |
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Splintercel-chaos_theory*bathouse* | ferryxboxer | Splinter Cell Community | 0 | 1 januari 1970 01:00 |
| Splintercel-chaos_theory*bathouse* | ferryxboxer | Splinter Cell Community | 0 | 1 januari 1970 01:00 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |