![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| Xbox Games Helpdesk Vastgelopen in een spel voor de Xbox? Leg je probleem voor in de Xbox helpdesk, zodat de leden van de Xbox Community je verder kunnen helpen. |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 |
|
Guest
|
hoi, :ok:
ik heb een vraagje ik ben bij de missie: penthouse. je kent wel die camera's die moet je all. iets met doen, dat heb ik gedaan,dan ben je in een kamer waar de laatste camera zit met bloemen,enz. en 2 mensen die 2 mensen doe ik uitschakelen,dan heb ik de iets met de laatste camera gedaan dan,loop ik daar weg en kijk in mijn map dan staat er een rood blokje maar ik weet niet waar dat is ( ik weet niet waar ik moet zijn) Kunt u (jij) mijn helpen ? ZO ja: bedankt. Zo nee:bedankt voor het lezen Grt.Ferry,( ferryxboxer) STORM-FRONTIERS :P |
|
|
|
#2 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() |
Beetje vaag te lezen.....
Als je de opjectives geeft (allemaal) Misschien kan ik je danhelpen.
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
Ik denk dat je de lift bedoelt. Als je door de keuken naar de penthouse loopt/sneakt, heb je aan je rechterhand een klein gangetje met een camera die het hele pad beslaat. Disable de camera met je SC pistol en loop de gang in. Aan het einde van het gangetje heb je een lift die voor de helft te laag hangt, hier moet je in en dan kan je extracten.
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
ja hoi, srry ik ben intussen al weer verder want ik heb het op 3 forums gezet dus de hulp van jullie en van anderen.. heb ik allemaal gekeken en zo en ik ben er voor bij maar ik moest nog iets doen voor het, ik moes nog naar die oude man en dan die schakelaars of zo aanzetten en dan kon ik pas extracten maar ik ben er achtergekomen maareh >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ik bedank u hartelijk iK BEN NU INTUSSEN AL BIJ seoul dus al heel veel missies verder HIER KUN JE ALLES PLAATSEN OVER SPLINTERCEL-3 IK ANTWOORD EN DE ANDEREN OOK S6 Grt.Ferry ( FerryXboXer) dit is de webpagina van het spel:Rainbowsix 3 black arrow,DE CLAN SF=Storm-frontiers :arrow: www.storm-frontiers.nl.tt |
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Splintercel-chaos_theory | ferryxboxer | Splinter Cell Community | 3 | 15 april 2005 19:46 |
| Ct Penthouse | lieko1988 | Splinter Cell Community | 4 | 7 april 2005 19:02 |
| Splintercel-chaos_theory*bathouse* | ferryxboxer | Splinter Cell Community | 0 | 1 januari 1970 01:00 |
| Splintercel-chaos_theory*bathouse* | ferryxboxer | Splinter Cell Community | 0 | 1 januari 1970 01:00 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |