Netwerk: Battlefield Community CheatVillage Elitegamer.nl GameVillage Shop GVkidsgames Nationale Gaming Forums 
De Nederlandstalige gamesite voor jong en oud

PC | PS2 | PS3 | PSP | Wii | DS | Xbox | Xbox360 | Retro Forum | Reviews | Cheats | Tweedehands | Helpdesks | Gameclubs | Weblogs  

Vastgelopen in een spel? Plaats hier een bericht!

Let op!

Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.

Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware.
Registreren bij GameVillage

Ga terug   GameVillage > Ervaringen en Beoordelingen > Ervaringen met Online Shops

Ervaringen met Online Shops Wel eens een games, software of hardware besteld via een online shop? Wat is jouw ervaring? Lees ook de ervaringen van anderen!

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juli 2008, 20:53   #1
redfox
Guest

Thumbs up Ervaring met webshop4games.com

Ik was benieuwd wat jullie ervaring is met Webshop4Games
(http://www.webshop4games.com)

Ze zijn nog niet zo lang bezig daarom is er nog niet veel over te googlen maar mijn ervaring wil ik alvast kwijt:

Ze zijn scherp geprijst, soms goedkoopste die ik kon vinden met div. games. Verder wordt je goed (en snel) geinformeerd over je order e.d.
Levering is over het algemeen ook snel.

Ik ben niet zo van de cijfers, dus die geef ik ook niet
Maar over het algemeen ben ik zeer te vreden (zeker prijstechnisch gezien)
  Met citaat reageren
Oud 9 november 2008, 15:33   #2
Charlier300
GV Master

Charlier300's schermafbeelding

Weblogartikelen: 3
Heeft bedankt: 6
Is bedankt: 11
Standaard Re: Ervaring met webshop4games.com

Hmmm Ik kon deze site nog niet, dus heb ik de link eens aangeklikt. Maar in eerste opzicht schrok ik anders wel van de prijzen. Zowel in de winkel, als ook online zijn veel games voordeliger te krijgen dan bij webshop4games.com. Als ik een goede raad mag geven, zou ik toch eens verder zoeken naar goedkopere producten.
Charlier300 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2009, 00:00   #3
Kira
Banned

Heeft bedankt: 35
Is bedankt: 73
Stuur een bericht via MSN naar Kira
Standaard Re: Ervaring met webshop4games.com

Hier heb ik een enkele keer een PS2 spel van gekocht op pre-order, want hier werd hij eerder en goedkoper geleverd dan bij andere plaatsen. Helaas werd die toen ook uitgesteld, en nog wel tot NA de grote release in de winkels. Dus ik moest nog twee weken wachten nadat ik dit spel al twee weken had kunnen kopen in de winkel. Toch bespaarde het wat geld, maar jammer dat dit oneerlijk werd aangegeven op de site.
Kira is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten