1. Maak nieuw topic aan, niet bumpen met heel ander topic
2. Vertel voor welke GTA je codes wil
3. Vertel welke codes je wil
4. Codes kun je invoeren tijdens het spelen.

1. Maak nieuw topic aan, niet bumpen met heel ander topic
2. Vertel voor welke GTA je codes wil
3. Vertel welke codes je wil
4. Codes kun je invoeren tijdens het spelen.
zelfs voor mijn plaatje dat ooit hier aanwezig was, zal ik nu waarschijnlijk voor moeten betalen :( RIP plaatje.
Ik vind San Andreas het leuks, omdat: je veel land hebt, veel gangsters gedoe...
gta 2 de codes om naar de volgende level te gaan al vast bedankt!!!
groeten;danman
Gta San Andreas vind ik het leukst omdat:
1.Mooier
2.Langere gameplay
3.Meer Gangsters (zoals eerder werd gezegt)
4.Vééél Grotere Omgeving
5. je kan zwemmen dus je bent niet gelijk wasted.

ik kies Grand Theft Auto 3
+het sweertje.
+het level.
+de brug.
+van huis naar huis rijden.
Ik zou zeggen ga naar eerste beste cheat-site en je hebt het binnen een minuut gevonden...Oorspronkelijk geplaatst door danman
Suc6

om eerlijk te zeggen is gta 2 ook wel leuk voor lan.

geef mij maar GTA: VC, San Andreas stelde me zwaar teleur om meerdere redenen: de wagens vind ik ronduit lelijk, geen sfeer, radio is zwakker dan in de voorgaande GTA's, en ook het hele verhaal vind ik maar zwak.
WHAT WE'VE GOT HERE IS FAILURE TO COMMUNICATE.
SOME MEN YOU JUST CAN'T REACH...
SO YOU GET WHAT WE HAD HERE LAST WEEK WHICH IS THE WAY HE WANTS IT!
WELL, HE GET'S IT!
'N I DON'T LIKE IT ANY MORE THAN YOU MEN!
strother martin, from the film cool hand luke
san andreas vind ik juist veel beter. de controls op de ps2Oorspronkelijk geplaatst door Dark Jinmu

vinden jullie gta 3 dan niet goed ?
san andreas natuurlijk :P:P

Gta SA is ook goed en een lekkere grote game.
-gta2: Leuk toen steeds bij de pc van me broer.
-gta3: cool ik Kreeg hem erbij toen ik net een nieuwe pc was. dat was toen echt leuk met al die vrijheid en geweld
gta vice city: Nog leuker, leukere missies, vrolijke stad met bijna altijd mooie weer. en grotere stad.
- Gta Sa die kreeg ik toen voor sinterklaas voor ps2. ik Vond hem minder als de vorigwe delen. En was best moeilijk(shame)Ik weet het neit ik had niks met dat ghetto gedoe. Maar later Speelde ik hem verder toe n was hij wel tof. en toen hij op de pc uitwas gelijk gedownload(:P) Ik Was toe nwel verslaafd tot nu.En ik moet zeggen dat SA toen nu toe de beste was maar vice city was ook niet vekeerd.
Alleen waar ze echt is aan moeten werken is AI.
Grand Theft Auto 3
Dat is een moeilijke keus. Ikzelf kies denk ik toch voor GTA San Andreas. Omdat dit de GTA is die ik als eerste speelde en ook die ik als eerste kreeg. Ook zijn er heel veel opties in deze versie.
Voor mij ook San Andreas, waarom weet ik niet precies, maar zal ik gewoon het liefste nog een keer spelen.

VC, by far.![]()
"Ik heb geen openingszin, maar jij hebt wel een opening en ik zin"
GTA 3 for president!

Gta 3 vind ik nog altijd de beste
gta san andreas
gta:san andreas vind ik toch de beste, er was veel vrijheid enzo. ik miste de vliegtuigen een beetje in gta:iv maar in gta:iv waren de graphics wel beter. afwachten voor GTA:V![]()