Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Madagascar 2

GV Gamer

Standaard Madagascar 2

Hallo Iedereen,

Ik ben momenteel het spel Madagascar 2 aan het spelen, en kom in 1 level echt niet meer verder.

Het betreft op de drinkplaats daar moet je bij de Pinguins de draadschaar zoeken... Heb uren gekeken maar de draadschaar niet kunnen vinden. Iemand hier aanwezig die tips voor mij heeft hoe of waar ik de draadschaar kan vinden.

Hartelijk dank alvast

poeske4
    Guest

Standaard Re: Madagascar 2

ik heb het zelfde probleem alleen dan met ps3 kan die draadschaar ook nergens vinden. iemand tips??

daisyik
    Guest

Wink Re: Madagascar 2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Linkre Bekijk bericht
    Hallo Iedereen,

Ik ben momenteel het spel Madagascar 2 aan het spelen, en kom in 1 level echt niet meer verder.

Het betreft op de drinkplaats daar moet je bij de Pinguins de draadschaar zoeken... Heb uren gekeken maar de draadschaar niet kunnen vinden. Iemand hier aanwezig die tips voor mij heeft hoe of waar ik de draadschaar kan vinden.

Hartelijk dank alvast

je moet met Gloria een peper pakken en dan gewoon een rotsblok breken

er zijn meerder rotsblokken waar dingen achter zitten

hopelijk heb je er wat aan

daisyik
    Guest

ik heb zelf ook een probleem met het spel
    ik zit nu op 80% van het hele spel en wat moet ik doen om bij de vulkaan rave te komen??

ik kom echt niet verder

GV Gamer

Smile Re: Madagascar 2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daisyik Bekijk bericht
    ik heb zelf ook een probleem met het spel
    ik zit nu op 80% van het hele spel en wat moet ik doen om bij de vulkaan rave te komen??

ik kom echt niet verder

je moet als je naar de vulkaanrave wil, met melman naar links van het leeuwengebergte lopen, daar staan 2 poortjes. als je daar door loopt kom je bij de vulkaanrave, veel suc6

GV Gamer

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daisyik Bekijk bericht
    je moet met Gloria een peper pakken en dan gewoon een rotsblok breken
    er zijn meerder rotsblokken waar dingen achter zitten
    hopelijk heb je er wat aan
    en welk rotsblok dan? en waar is die? want ik heb namelijk elk rotsblok gebroken en de draadschaar zit achter geen enkele.

GV Gamer

hallo
    ik heb spyro the eternal night op de ps2.heb de beesten verslagen in onder het bos en ben op de kisten gaan staan maar kom niet op de boot.wie kan mij helpen ? gr ramona
    remove links

GV Gamer

Kinetic Sand’s Great Adventure is een physics puzzelspel waarin WABA Fun's drie populairste educatieve zandgebaseerde componenten de hoofdrol spelen: Kinetic Sand, Shape It! en Bubber. De kleine Bubbers waaien weg en de speler moet Kinetic Sand en Shape It! zó kneden dat de Bubbers weer veilig thuis komen. Spelers kunnen ook in de WABA Box duiken. Hierin kan naar hartelust gespeeld worden met allerlei leuke spullen die in de verhaalmodus vrijgespeeld zijn. "We wilden de unieke eigenschappen van het zand naar een digitaal spel vertalen zodat nog meer mensen er van kunnen genieten, zegt Ingela Sjöberg, Algemeen Directeur bij WABA Fun Europa. "We hopen dat mensen net zoveel plezier zullen beleven aan het digitale Kinetic Sand als aan het fysieke zand - wie weet zelfs tegelijk!
    Atif

Soortgelijke discussies

1. madagascar
    By bertbertrand in forum GameVillage Archief
    Re: 3
    Laatste bericht: 24 november 2005, 17:04
  2. Madagascar
    By rachel1993 in forum GameVillage Archief
    Re: 0
    Laatste bericht: 28 september 2005, 08:30
  3. Madagascar
    By Sire in forum Action Replay Codes