Pages: 1

Trainingen Op Internet

Klik hier om te reageren en voor meer opties

Geplaatst door: nedkillerbee

als je naar deployment gaat kan je ook trainingen doen maar ik kan ze alleen niet spellen als ik op deploy druk

is dat normaal dat je die nooit kan spellen??

Geplaatst door: Surfacing

Ik snap je niet..?

ik bedoel missions in plaats van trainingen maar die kan ik niet doen ofzo

Jawel, dit zijn echter geen missies maar gewoon "maps" Die bij die "missie" horen...
Klik op zo'n "missie" en dan refresh dan krijg je een lijst met servers als het goed is...

oke en weet jij ook hoe heet komt dat sommige met goede wapens lopen en ik met slechte terwijl ze in dezelfde classe zitten

jatten van opfor..?

opvoor?? ze hebben ook soldaten kleding in plaats osama bin laden pakjes die wij dan aan hebben

hea, jij bent ALTIJD U.S. army de opfor (oposing Force) is "osama bin laden pakjes"

hoe kan ik een ander team kiezen dan??

en soms hebben we ook wel is allemaal de zelfde pakjes hoor

Niet, dit kan niet...
En ja klopt allemaal de zelfde pakjes aan is meestal als je US bent, tenzij je SF en IF budoeld deze zijn één team en hebben verschillende; taken, wapens, kleding...

hoe kan ik dan geen US zijn??
moet ik dan een training doen ofzo want ik zie ook wel is mensen en die hebben achter hun honor een teken dat ze bij een team horen bijv. U.S. airforces

Je kunt ALLEEN us zijn...

Geplaatst door: Charon

Ben je al level 15? En heb je de SF training gedaan? Sommige missies (zoals SF Hospital) laten IF en SF in hetzelfde team spelen, sommigen van de "good guys" zien er dus Iraaks uit. Bedoel je dat? En ik snap je probleem over de "Missions", zoals Ranger School, SF Exclusive enz. Ik heb me laten wijsmaken dat dat aan versie 2.4 ligt...

Geplaatst door: =RIK=

Citaat:
Originally posted by Surfacing@27-07-2005, 16:55:02
hea, jij bent ALTIJD U.S. army de opfor (oposing Force) is "osama bin laden pakjes"
Dat klopt niet echt, ik heb zelfs een screenshot gemaakt, waar je me met een groene mouw ziet. Ik bedoel helemaal groen, niet die camo. kleuren, dus het kan best dat je zo'n terroristen pakje aanhebt.!

Ju kunt alleen U.S. zijn dan was je I.F. een deel van het U.S. Army ^^

Geplaatst door: ^VaG.][.awakeNing.]

Citaat:
Originally posted by Surfacing@09-08-2005, 21:38:42
Ju kunt alleen U.S. zijn dan was je I.F. een deel van het U.S. Army ^^
Indigenous Forces... inheemse troepen... heeft niets met het Amerikaanse leger te maken...

Geplaatst door: zendenman

Build AmericasArmy_Build_[2004-06-01_02.01.01]

CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 1799 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 (Microsoft Corporation) (5673)

General protection fault!

History: UGameEngine::Tick <- Level Urban Assault <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 796D7241 0 FArray <- FArray::Re

kan iemand me helpen?

Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums

vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010 - Created by Stefan "Xenon" Kaeser

[Output: 7.85 Kb. compressed to 7.55 Kb. by saving 0.30 Kb. (3.78%)]