Pages: 1

Gevangenis

Klik hier om te reageren en voor meer opties

Geplaatst door: Martinlp

Als je in een missie te vaak iemand vermoord, wordt je in de gevangenis gestopt. Maar kan je nog iets doen met die gevangenis (bijv. ontsnappen). Ja, je kan gewoon end mission doen, maar waarom hebben ze dan zoiets gemaakt?

Nog wat, als ik op esc druk, wanneer ik in de gevangenis zit, dan krijg ik te zien: Could not load file briefings.txt. Hebben jullie dit ook?

Geplaatst door: Surfacing

Ja je kunt iig iets doen namelijk: ~ dan mpcheat ghost hiermee kun je de andere cellen gaan bekijken sommige zijn hilarisch...

en @ dat laatste ik iig niet zit namelijk er nooit...

Geplaatst door: Scorpie

Je kan ook gewoon je straf uitzitten ... duurt wel ff maar ja, als je iemand afmaakt moet je ook de doos in voor een tijdje, lol.

Geplaatst door: k3nny

jup

Geplaatst door: Martinlp

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpie
Je kan ook gewoon je straf uitzitten ... duurt wel ff maar ja, als je iemand afmaakt moet je ook de doos in voor een tijdje, lol.
ja en hoelang moet je dan wachten?

Geplaatst door: Laurens-NL-1991

Als ik in de bak zit ga ik altijd ff klooten, op een dag had in Ghost geactiveerd en ik had een SOPMOD en toen ik in de andere cellen ging kijken zag ik een rare vis zwemmen.... een soort snoek, en de cel waar hij in zat was gevuld met water.... weird huh...

Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums

vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010 - Created by Stefan "Xenon" Kaeser

[Output: 4.96 Kb. compressed to 4.76 Kb. by saving 0.20 Kb. (3.98%)]