Pages: 1

Sniper Trainingen

Klik hier om te reageren en voor meer opties

Geplaatst door: ][DFF][willem][NL][

ik heb een vraagje over de sniper trainingen ik snap er echt niks van
maar ik hoop dat jullie het me kunnen uitleggen

alvast bedankt

greetz willem

Geplaatst door: Remond

welk gedeelte snap je niet ?

als je dat eerst even verteld, legt wat makkelijker uit

laat ik het in het kort vertellen:
om de sniper trainingen te kunnen doen, moet je bij markmanship
(gewone schieten met m16) minimaal 36 van de 40 doelen raken
ander kan en mag je niet de sniper training doen

als je eenmaal de sniper training kan halen, kan je eerst oefenen op rode doelen, als je eenmaal wat gewend bent aan het geweer, kan je proberen met 1 kogel het witte doel te raken, dit moet met 1 kogel goed zijn, anders ben je niet gekwalificeerd
hetzelfde geld voor de m82 sniper

Geplaatst door: Scorpie

Kleine tip voor de snipertest ..

let goed op de ademhaling in het spel ... zet je scope centraal op het doel net op het einde van het uitademen. Laat het spel dan inademen en op het einde van het uitademen vuur je, dan heb je de meest stabiele stand om raak te schieten.

-=WeC=-Scorpie

(Y)

jah dat schieten op die doelwitte vin ik heel lastig

en dan dat adem halen liggend bij dat oefenen gaat heel goed maar staant bij die test is heel lastig

maar een vraag dus je hebt bij die test 1 kogel voor 1 doelwit

:rolleyes:

ja in principe wel, je kan als je dus sniperen wilt 4 mis schieten, meer niet

Geplaatst door: Base

vond deze training niet zo moeilijk eigenlijk..
je moet gewoon rustig blijven meer tips heb ik niet..

Geplaatst door: Zihuatanejo

het is de makkelijkste van alle trainingen eigelijk

alleen E&A is kut

Geplaatst door: Base

idd die is best moeilijk..
vrij onlogisch ook afentoe, ze zien je als ze je niet kunnen zien!

maar die eerste sniper training is gelukt alleen de m82 niet daar zie ik helemaal geen doel staan bij die test
zou iemand mij dat nog kunnen uitleggen misschien en misschien zo soort foto maken en dan inzoemen en dan aanwijzen dat ie daar moet staan

greetz willem B)

als ik me niet vergis, staat dat witte doel bij de auto

neej staat niet bij de auto ik ben echt bijna twee dagen aan het zoeken help AUB ik kom er echt niet ui :angry:

alvast bedankt willem B)

Geplaatst door: cronnix

Citaat:
Originally posted by ][DFF][willem][NL][@09-06-2005, 08:07:48
maar die eerste sniper training is gelukt alleen de m82 niet daar zie ik helemaal geen doel staan bij die test
zou iemand mij dat nog kunnen uitleggen misschien en misschien zo soort foto maken en dan inzoemen en dan aanwijzen dat ie daar moet staan

greetz willem B)
je moet bij de m82 op een bom schietendie staat als jij in het 1standje van rechts ligt dan ligt hij iets rechts vanjou hji staat zeg maar op zijn kop in de grond schiet op die bom en je bent klaar op te snipen allen bij de m24 moet je een witte pop schieten

Geplaatst door: Private_Wannie_Zwannie

Ni bij de auto, bij precies zo'n bordje en daar ongeveer in't midden op schieten denk ik é (zo helemaal rechts gaan, vlak bij die bomen)enne ge kunt daar die poten bij gebruiken bij uwe sniper, zo beweegde totaal ni. Slim gezien é? Umm... h34r: Thow!

Surfacing: Oké belgen mogen niet zo goed nederladns praten als nederlands maar hier kom ik geen wijs uit...

Geplaatst door: Shinsk

Citaat:
Originally posted by ][DFF][willem][NL][@09-06-2005, 08:07:48

greetz willem B)
doel staat aan de rechterhelft, voor een bos dacht ik... Het is een niet-ontplofte mortier-granaat, en die moet je zien te raken (het bovenste, witte deel geloof ik). Het is eigenlijk hééééééééél simpel, ik had beide trainingen met 1 schot per training...

BTW: Surfacing, je hebt helemaal gelijk

Geplaatst door: nerdjevis

welk auto maar volgens mij moet je zo'n mortier raken maar moet je het bovenste raken of de onderste :P

Geplaatst door: nedkillerbee

nee hij staat niet bij die auto hij staat helemaal rechts acheraan

het heeft mij bij mij ook 5 keer gekost toen ik pas echt raak schoot maar ik schoot wel op het goede bordje

oke bdankt skins

Geplaatst door: zendenman

Build AmericasArmy_Build_[2004-06-01_02.01.01]

CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 1799 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 (Microsoft Corporation) (5673)

General protection fault!

History: UGameEngine::Tick <- Level Urban Assault <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 796D7241 0 FArray <- FArray::Re

help me

Geplaatst door: Laurens-NL-1991

Bij de M82 training is er (met de test) ook geen doel maar een mortier die je moet raken. En tip... gebruik je bipod !!! dat gekke ding aan de onderkant van je wapen

maar die mortier die wat moet je raken het bovenste of het onderste stukje

die is wel chil

Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums

vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010 - Created by Stefan "Xenon" Kaeser

[Output: 12.48 Kb. compressed to 12.15 Kb. by saving 0.33 Kb. (2.66%)]