Pages: 1

Punkbuster Probleem

Klik hier om te reageren en voor meer opties

Geplaatst door: yorlaros

als ik aa opstart en wil spelen over internet zegt aa steeds "enable punkbuster for this server"
Kan iemand mij helpen.

alvast bedankt. :angry: :(

Geplaatst door: vuurvlieg

Punkbuster installeren of als dit al geinstalleerd is, gewoon aanzetten (enablen) in het spel. B)

is al geinstalleerd en links onder in de hoek in de browser aangezet maar nog steeds niks.

Geplaatst door: vuurvlieg

Je kan proberen punkbuster met de hand te updaten (geloof ik).
Heb je al de laatste versie van AA?
Als dat niet helpt kan je proberen opnieuw te installeren. <_<

Geplaatst door: Scorpie

Als je in de AA map op je pc in de map System kijkt zie je daar een pb mapje ... daarin zit pbweb.exe .. gewoon ff dubbelklikken en de punkbuster wordt geupdate.

-=WeC=-Scorpie

pbwed.exe zegt kan niet connecten met server geeft die aan. maar alle bestanden staan wel in map van punkbuster. ik heb geen idee meer wat het is met punkbuster en op de site van punkbuster.com is ook niks te vinden want wordt je doorverwezen naar de www.americasarmy.com en die geven aan dat alles gewoon op nieuw moet downloaden en installeren. Dus ga ik gewoon weer 2.4 proberen te downloaden en te installeren. toch bedankt voor je reactie

Geplaatst door: Scorpie

misschien ligt het aan je firewall ?

nee firewall is het ook niet die heb ik al een keer uitgeschakeld. En met een nieuwe versie downloaden doet punkbuster het nog steeds niet. Dus zal ik maar opnieuw 2.3 moeten downloaden en installeren.

Geplaatst door: Surfacing

anders download je 2.4 mischien net zo handig

Geplaatst door: Base

Dan kun je iig in meerdere servers..

Geplaatst door: Private_Wannie_Zwannie

das just. Nu wou ik te zeggen in't midden onderaan (ongeveer toch) staat er enable punkbuster en da moette gewoon aanduidde. En voila! Maja da dist niet, eum.... Sorry i can't help u! :mellow:

Geplaatst door: -=[-M-]devil[-M-]=-

waar kan ik punkbuster downloaden?? want ik word ook elke keer gekickt door punkbuster

pff...
Geen idee waar dat ook alweer kon, dit doet ie als het goed is automatisch

Geplaatst door: -=[-M-]devil[-M-]=-

:( oja en ik kan niet inloggen want danstaat er no user record
Dan bestaat je Account simpelweg niet

Geplaatst door: jeroenl

Citaat:
Originally posted by -=[-M-]devil[-M-]=-@31-07-2005, 18:47:52
waar kan ik punkbuster downloaden?? want ik word ook elke keer gekickt door punkbuster
ga naar de map van aa dan naar system dan naar pb zie hiernaast America's Army\System\pb daar kun je via pbweb punkbuster update, mocht dit niet lukken ga dan naar de website van punkbuster en download het daar www.punkbuster.com
succes

Citaat:
Originally posted by -=[-M-]devil[-M-]=-@31-07-2005, 21:17:14
:( oja en ik kan niet inloggen want danstaat er no user record
dan bestaat je account simpelweg niet...

Geplaatst door: r_undertaker

Hey,

ik heb de nieuwste versie van AA v.2.5 dus...

Telkens als ik in een server ga word ik gekickt en dan staat er r_undertaker has been kicked by a undefined reason ofzo..
Ik heb het hele internet afgezocht maar ik kon niks vinden.. mijn engels is ook niet het beste

PLZ help mij ik wil het spel spelen :)

Geplaatst door: r_undertaker

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r_undertaker
Hey,

ik heb de nieuwste versie van AA v.2.5 dus...

Telkens als ik in een server ga word ik gekickt en dan staat er r_undertaker has been kicked by a undefined reason ofzo..
Ik heb het hele internet afgezocht maar ik kon niks vinden.. mijn engels is ook niet het beste

PLZ help mij ik wil het spel spelen :)
Alvast bedankt

Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums

vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010 - Created by Stefan "Xenon" Kaeser

[Output: 9.31 Kb. compressed to 8.96 Kb. by saving 0.35 Kb. (3.74%)]