Pages: 1

Dutch Clan

Klik hier om te reageren en voor meer opties

Geplaatst door: frans45

zijn er nederlandse clans? zo ja waar vind ik die dan? en wat zou mijn voordeel als AA gamer zijn?

Geplaatst door: T!ger

als je aaotracker hebt mag je misschien onze clan wel joinen Hij is alleen Nederlands,

En wij bezitten over veel dingen,
TS
Forum
game Server
Site

Voordeel is dat je met ons kan trainen....

ons Forum
onze site

Geplaatst door: ^VaG.][.awakeNing.]

Voordeel van een clan is dat je (naar mijn mening) pas echt goed wordt als je in eentje zit :) Door het spelen van wars tegen andere clans doe je meer ervaring op dan van public spelen. Uiteraard moet je wel een bepaalde basis hebben voordat je wat uit kunt richten in clanwars. Ik zit zelf in ^VaG.][ (www.vagclan.com), maar de kans dat je daar in komt is helaas nihil...

Geplaatst door: T!ger

Citaat:
Originally posted by ^VaG.][.$acrifice]@12-05-2005, 13:45:02
Voordeel van een clan is dat je (naar mijn mening) pas echt goed wordt als je in eentje zit :) Door het spelen van wars tegen andere clans doe je meer ervaring op dan van public spelen. Uiteraard moet je wel een bepaalde basis hebben voordat je wat uit kunt richten in clanwars. Ik zit zelf in ^VaG.][ (www.vagclan.com), maar de kans dat je daar in komt is helaas nihil...
jah je hebt twee soorten Clans,

Clans die gewoon echt in de Top willen staan (ook wel gezellig hoor maar met lage stats kom je niet in)

en bij sommige clans Boeit het helemaal niet gaat gewoon om het spel of niet soms?

Geplaatst door: ^VaG.][.awakeNing.]

Citaat:
Originally posted by T!ger+12-05-2005, 12:53:36--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (T!ger @ 12-05-2005, 12:53:36)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--^VaG.][.$acrifice]@12-05-2005, 13:45:02
jah je hebt twee soorten Clans,

Clans die gewoon echt in de Top willen staan (ook wel gezellig hoor maar met lage stats kom je niet in)

en bij sommige clans Boeit het helemaal niet gaat gewoon om het spel of niet soms? [/b][/quote]
gedeeltelijk gelijk :) gaat niet om stats bij ons :) we testen je in scrims en public play...

Geplaatst door: tside

als iemand een clan nodig heeft 100% nederlands voeg -hier stond e-mail- dan toe

Edit by Surfacing: Not allowed ^^ regel het óf hier, óf niet :) (of ergens anders), desondanks is het een bump van 3 maanden

Geplaatst door: T-CraX

ik heb samen met vrienden een clan opgericht voor de lol en er zijn zelfs een paar hele goeie members gejoint..later ook weer 2 weggegaan, maar zo zie je maar hoe een lolletje tog best serieus kan worden. we verloren eerst alles maar laatst hebben we onze eerste match gewonnen..duz

als je zo gek bent om te joinen moet je ff mailen naar robbertroqy@hotmail.com

je weet maar nooit

Geplaatst door: Base

Kijk anders hier, staat er misschien wel een bij voor je:

Klik

Geplaatst door: Shinsk

-}DEA{- Zoekt leden!

Hier adres van het forum
http://deaforums.11.forumer.com/

We hebben ook TS en een (best populaire) Server

Geplaatst door: Charon

^^

Zat Crazy Bullett niet bij jullie?

Geplaatst door: black sheap

mag ik ook bij een clan

Geplaatst door: Govertjuuuh

ik ook???

Geplaatst door: Govertjuuuh

kheb honor 30

Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums

vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010 - Created by Stefan "Xenon" Kaeser

[Output: 8.68 Kb. compressed to 8.42 Kb. by saving 0.26 Kb. (3.01%)]