Pages: 1

Special Forces?

Klik hier om te reageren en voor meer opties

Geplaatst door: antihero1987

ok ik was zo blij als iets toen ik daarnet 15 honor had gekregen (eindelijk) maar toen ging ik op een sf server en tot mijn verbazing had ik nog steeds mijn groene outfit aan en de oude gun, dus ik probeer een andere server en daar lukte het wel behalve ik had bij de weapon mods op de opfor en de americas gun een surpressor gezet en toch stond die niet op mijn wapen toen ik mp speelde. toch maar vreemd weet iemand hoe dit komt?

Geplaatst door: ^VaG.][.awakeNing.]

met 'L' moet je em er zelf op monteren :)

ennuh, die IF's zijn er nog steeds, als je geen sf kiest bij f2 (=c18) ben je het ook niet :)

Geplaatst door: antihero1987

Citaat:
Originally posted by -=ADO=-HeadHunter@24-07-2004, 11:08:00
met 'L' moet je em er zelf op monteren :)

ennuh, die IF's zijn er nog steeds, als je geen sf kiest bij f2 (=c18) ben je het ook niet :)
aaaah en die therm grenade, waar kan ik die ergens selecteren want ik heb die nooit in mijn set zitten

Geplaatst door: Gorill0r

kan alleen speciale maps o.a. SF_CSAR daar moet je daan een gecrashte blackhawk mee mollen :P

Geplaatst door: Pacifica

dat kan alleen bij 2 mappen, SF Scar en SF Recon, je kan hem ook nog gebruiken bij cheat servers -_-

Geplaatst door: brian_AA_NL

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pacifica
dat kan alleen bij 2 mappen, SF Scar en SF Recon, je kan hem ook nog gebruiken bij cheat servers -_-
hoi ken jij die cheats van de 1 training van sf avwid ??
al weet je die weel je dan een E-mil sturen groetje brian
dit is mijn E-mil aderes B) :guns: :unsure:

briansleurink@hotmail.com

Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums

vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010 - Created by Stefan "Xenon" Kaeser

[Output: 5.80 Kb. compressed to 5.58 Kb. by saving 0.22 Kb. (3.79%)]