Pages: 1

Honor

Klik hier om te reageren en voor meer opties

Geplaatst door: alaradja

krijg je ok honor voor gewoon tegenstanders raken en daalt ie ok door vrienden te raken want dat doe ik nog wel is en ik wil meer dan 15 honor

gegroet alaradja

Geplaatst door: Zihuatanejo

Citaat:
Originally posted by alaradja@15-06-2004, 10:40:49
krijg je ok honor voor gewoon tegenstanders raken en daalt ie ok door vrienden te raken want dat doe ik nog wel is en ik wil meer dan 15 honor

gegroet alaradja
je honor stijgt door punten te halen en je haalt punten als je de missie hebt gedaan of je tegenstanders naar de klote geholpen hebt.

als je een mannetje van je eigen team neer knalt krijg je ROE minpunten dus

gaan er punten af als je missie verliest??

Geplaatst door: Gorill0r

nee :) er gaan wel steeds 10 punten af als je dood gaat :) KIA (killed in action)

das wel minder

Geplaatst door: pinootje

Citaat:
Originally posted by Metal_Wolf@16-06-2004, 15:30:38
nee :) er gaan wel steeds 10 punten af als je dood gaat :) KIA (killed in action)
dat klopt niet helemaal , want er gaan alleen punten af via KIA als je al meer dan 1 man hebt gedood, want als je drie keer ben gekillt en je schiet niemand zelf dood sta je niet in de min,
maar om in de plus te komen moet je dan wel meer killen dan zelf dood gaan

Geplaatst door: Gorill0r

Citaat:
Originally posted by pinootje+17-06-2004, 13:47:12--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (pinootje @ 17-06-2004, 13:47:12)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Metal_Wolf@16-06-2004, 15:30:38
dat klopt niet helemaal , want er gaan alleen punten af via KIA als je al meer dan 1 man hebt gedood, want als je drie keer ben gekillt en je schiet niemand zelf dood sta je niet in de min,
maar om in de plus te komen moet je dan wel meer killen dan zelf dood gaan [/b][/quote]
Ja weet ik..... <_< je begrijpt wat ik bedoel haha

Geplaatst door: pinootje

ja ik begreep het maar hij vroeg het,
en ik legde het gewoon iets beter uit voor hem -_-

Geplaatst door: ^VaG.][.awakeNing.]

Kills en KIA scoren wordt samen verwerkt... is dit saldo positief krijg je er score voor, is het negatief dan gaat er niets vanaf...

leaderpluspunten komen ook bij je score op, leaderminpunten gaan er niet vanaf... heeft trouwens wel invloed op het wapens kiezen... stel dat iedereen 10 honor en 0 punten heeft, maar jij hebt -30 bij leader staan dan kies je als laatste...

dan heb je nog de objectives... deze score kan niet in de min komen...

tot slot de welbekende ROE, deze kan alleen in de min en gaat altijd van je score af...

Geplaatst door: SolidCage

en als je gekicked word door roe ofzo gaan er 500 punten af (1000 nodig om 1 honor te halen)
dus 2 keer gekicked is 1 honor eraf!

Geplaatst door: ^VaG.][.awakeNing.]

niet altijd 1000 punten nodig hoor :)

0-10: 500 points
10-20: 1000 points
20-30: 2500 points
30-40: 4000 points
40-50: 6000 points
50-60: 9000 points
60-70: 13000 points
70-80: 23000 points
80-90: 43000 points
90-100: 83000 points

Geplaatst door: k3nny

Ja ik heb nu 15 honor en nog steeds krijg ik de gewone wapens weet er soms iemand hoe dat komt?

Edit: Heb je volgende verwijderd en hem hier neer gezet - Surfacing

Geplaatst door: Zihuatanejo

Citaat:
Originally posted by k3nny@10-05-2005, 18:19:51
Ja ik heb nu 15 honor en nog steeds krijg ik de gewone wapens weet er soms iemand hoe dat komt?

Edit: Heb je volgende verwijderd en hem hier neer gezet - Surfacing
moe tje in een SF map gaan

Sf hospital
SF scar
Sf recon
SF en er zijn er nog een paar

Geplaatst door: Clutchmaster

Ik raak ook regelmatig een teammate ja :P:(

Geplaatst door: Charon

^^ Of een zuster of dokter op Hospital, das effe slikken, vooral als je de operatie kamer bestormt...

Een clanmaat van me had eens 5000 ROE (vijfduizend ja) omdat ie op spawn in mijn kont had geschoten lol... Dit was in de periode dat Account Management 3 dagen platlag, dus gelukkig telde ie niet op tracker.

Geplaatst door: Clutchmaster

ik heb al eens in de jail gezeten omdat ik te veel teamates geraakt had :P :P

Geplaatst door: Charon

Dat gebeurt ook als je één iemand van dichtbij omlegt. Als je in de gevangenis zit moet je eens "mpcheat ghost" intypen, kan je door muren vliegen naar andere cellen...

Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums

vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010 - Created by Stefan "Xenon" Kaeser

[Output: 10.12 Kb. compressed to 9.77 Kb. by saving 0.34 Kb. (3.38%)]