Pages: 1

Wat Vind Jij Van Aa?

Klik hier om te reageren en voor meer opties

Geplaatst door: Ps2Player

oke mensen wat vinden jullie van AA en wat mag er verandert worden?

Geplaatst door: Surfacing

Het ruleert klaar niks aan veranderen

Geplaatst door: Gorill0r

Het spel is perfect zoals ie is, maar het was wel fijn geweest als iedereen een pistool had en niet alleen de sniper.

idem en de ragdoll moe erin komen

Citaat:
Originally posted by Surfacing@24-04-2004, 23:26:06
idem en de ragdoll moe erin komen
Ik weet niet of je het laatste nieuws een beetje bij houd maar in america's army 2.1 zal de ragdoll physics komen als het goed is

Geplaatst door: DeadQueen

Kvin AA behoorlijk goed...alleen jammer dat je ingame geen voice cominucation kan....(dat von ik zo mooi bij counter strike)....en dat er heel vaak lag is op.

Geplaatst door: SuperDanny

lag ontstaat doordat de server waarop je speelt op een pc draait met een slechte verbinding of als de server pc niet dedicated is
of als een speler een slechte verbinding heeft of aan het downloaden is.

verder vind ik aa een erg mooi spel alleen jammer dat e systeem eisen steeds hoger moeten zijn en als je het een tijdje veel speelt gaat de fun eraf.

Geplaatst door: Ps2Player

oke ik vind zelf ook dat alles goed is en niets veranderen jammer dat sommige trainnigen erg moeilijk zijn

jah klopt dat de raggdol erin komt maar....
hij zit er nognie in :P

Citaat:
Originally posted by Surfacing@25-04-2004, 19:56:41
jah klopt dat de raggdol erin komt maar....
hij zit er nognie in :P
das waar

Geplaatst door: doubleT

Ik vind AA leuk om spelen omdat het redelijk realistisch is, maar ik haat wel de mannen die een aimbot gebruiken.
De missies kunnen ook zo uit het dagelijkse leven gegrepen worden.

hoe bedoel je met
Citaat:
De missies kunnen ook zo uit het dagelijkse leven gegrepen worde

zoals bijvoorbeeld nu gaande is in irak :) (insurgent camp , radio tower , recon ) etc kunnen echt gebeuren

Geplaatst door: Zihuatanejo

maar er zitten ook minder realistisch bij -zie mout en pipeline-

Geplaatst door: alaradja

ik vind AA egt super alleen moet je in meer wagens kunnen en ok kunnen rijden zoals int egt

Geplaatst door: ^VaG.][.awakeNing.]

Citaat:
Originally posted by Zihuatanejo@10-05-2004, 21:35:30
maar er zitten ook minder realistisch bij -zie mout en pipeline-
euhm, realistischer dan mout kun je het niet krijgen.... is gewoon een trainingsterrein van het leger hoor... en pipeline is ook nix geks aan...

idd pipeline en mout vind ik juist wel realistisch <_< maar wel twee coole mappen

ik vind swamp raid niet zo mooi

Geplaatst door: antihero1987

Citaat:
Originally posted by SuperDanny@25-06-2004, 13:00:47
idd pipeline en mout vind ik juist wel realistisch <_< maar wel twee coole mappen

ik vind swamp raid niet zo mooi
grafisch en zo die bewegingen zijn echt heel realistisch vind ik. de maps zijn soms iets minder maar dat kan wel komen omdak ik ze nog ni goed ken ( n00b) en voor de rest zouden voertuigen wel sjow zijn en eigenlijk is het wel raar omdat je bij de sf training ze moet kunnen herkennen maar ze zitten er dan niet in en ja ik denk dat als ik het beter kan dat ik er nog veel plezier aan ge beleven dus zeker een goed spel.

er komt een stryker ws @ volgende patch die je WEL kan besturen :)

Geplaatst door: ^VaG.][.awakeNing.]

aao kennende wordt dat wel 2.3 hoor ipv 2.2 dus ga maar uit van lente/zomer volgend jaar :)

Geplaatst door: Clutchmaster

Ik vind Aa suuperr, alleen et aan de praat krijgen van Aa is een héél gedoe(bij mij teminste:( )

Geplaatst door: Charon

Leuk (anders zou ik zolang niet spelen) maar teveel bugs. wat ze ook mogen veranderen is het schoeisel (lol) als je bv Pipeline speelt lijk je wel stalen zolen te hebben.. En meer variatie qua wapens zou ook niet slecht zijn...

Geplaatst door: onderhond

Citaat:
En meer variatie qua wapens zou ook niet slecht zijn...
Nee, dat vind ik juist niet. Je verdient een wapen juist door een goeie score. Dat is juist wat leuk is aan AA. Je kunt geen wapens "kopen" zoals in counter strike". Dat is juist het mooie van AA.

Wat ze wel mogen veranderen is, en daarin mogen ze wel meer naar Counter Strike kijken, het server beheer. Bij Counter Strike kun je je meest gespeelde servers beheren/zien. Zoiets zou wat mij betreft bij AA ook zeer welkom zijn.

Geplaatst door: Charon

Oh ik bedoel niet dat je ze moet kopen, maar een MP5-SD in Close Combat lijkt wel leuk, ipv altijd die M4... En verdienen... Een M16 blijft een M16 ook al ben je Squad Leader... Gewoon op bepaalde maps een MP5 of G36 ofzo, lijkt wel lollig.

Geplaatst door: Clutchmaster

ik vind ook dat die M4 op et laatst wel wat saai word ja..

Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums

vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010 - Created by Stefan "Xenon" Kaeser

[Output: 11.69 Kb. compressed to 11.23 Kb. by saving 0.46 Kb. (3.91%)]