Pages: 1 2

de onzin-hoek

Klik hier om te reageren en voor meer opties

Geplaatst door: SuperDanny

ook hier gelden wat regels:

- Het is verboden om over illegale stuff te praten. Als je illegale stuff in bezit hebt is het verstandig hier niet over te praten.

- Het is verboden te schelden, discrimineren of mensen te beledigen.

- Het is verboden om reclame te maken voor andere sites. Het geven van een site is slechts toegestaan om hulp te bieden aan een ander.

voor de rest "have phun"

Geplaatst door: Gorill0r

ik heb ooit iemand gezien met 1 honor en iemand met 99 hebben jullie nog aparte dingen gezien?

Geplaatst door: Zihuatanejo

Citaat:
Originally posted by Metal_Wolf@02-04-2004, 16:00:12
ik heb ooit iemand gezien met 1 honor en iemand met 99 hebben jullie nog aparte dingen gezien?
ik heb 1 honor wel gezien maar 99 nog nooit

het rare was dat die 1 honor speelde als een 50 honor persoon en die 99 honor was een totale n00b

tsja sommige mensen maken een tweede account aan en gaan dan veel ROE pakken zeg maar en dan denkt iedereen dat ze slecht zijn terwijl ze dat niet zijn

en sommige hacken accounts of hebben hun dag niet :S

Citaat:
Originally posted by SuperDanny@02-04-2004, 23:57:22
tsja sommige mensen maken een tweede account aan en gaan dan veel ROE pakken zeg maar en dan denkt iedereen dat ze slecht zijn terwijl ze dat niet zijn

en sommige hacken accounts of hebben hun dag niet :S
waarom zou je express ROE willen pakken? wordt je alleen maar telkens van de server gekicked.

Geplaatst door: -Mark-

Kzie het wel overal staan enz.. maar wat is ROE nou eigenlijk :P

Geplaatst door: Surfacing

Dat zijn de Rules Of Engagement

Owterwijl
De regels van het spel daar moet je je aan houde

@ metal wolf dan denkt iedereen dat je slecht bent terwijl je et dus niet bent

Geplaatst door: ^VaG.][.awakeNing.]

omdat ik niet langer in andere topics mag posten van danny doe ik het maar hier:
ik heb zelf een 0 honor account :) best grappig op zich, de hele tijd gekicked worden na 3 seconden
en een 99 honor nog niet bij gezeten, wel 95... clanmaat zat vandaag bij een 100 honor, toen ik joinde was ie net weg :( maar die gasten met hele hoge honors zijn 90% van de keren niet eens echt goed...

Geplaatst door: Fleetwood

klopt ja, t zijn erge addicts:P maar dan hoef je niet goed te zijn:P

Geplaatst door: alaradja

ik heb wel eens iemand met 99 honor gezien hij heeft me de hele 7 potjes af lopen knallen :S:S

100 honor

iemand met 100 honor

Citaat:
Originally posted by Zihuatanejo@15-06-2004, 19:58:29
100 honor

iemand met 100 honor
relax man B)

Geplaatst door: Fleetwood

Das ziek, zoveel points:o 104 kills per dag

maare die hele clan is 80+ daar zou ik niet een war tegen willen spelen

hij heeft wel 100 honor maar zijn frag is niet best

mijn frag rate ownt B) haha

Citaat:
Originally posted by Metal_Wolf@17-06-2004, 00:05:52
ben jij zo'n frag hoertje dan??

ik let niet zo op me frag ik heb 9100 kills en een frag van 1.65

Citaat:
Originally posted by Zihuatanejo+17-06-2004, 18:11:25--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Zihuatanejo @ 17-06-2004, 18:11:25)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Metal_Wolf@17-06-2004, 00:05:52

ik let niet zo op me frag ik heb 9100 kills en een frag van 1.65 [/b][/quote]
best wel ja hehe..... ik kan ook goed spammen met 203 bij bijvoorbeeld bridge crossing :)
m'n record ligt op iets van 6 kills met 1 frag haha

B)

ik had altijd een fragrate van rond de 3 zonder 203

Citaat:
Originally posted by Metal_Wolf+17-06-2004, 20:28:51--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Metal_Wolf @ 17-06-2004, 20:28:51)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Citaat:
Originally posted by -Zihuatanejo@17-06-2004, 18:11:25
<!--QuoteBegin--Metal_Wolf
Citaat:
@17-06-2004, 00:05:52
mijn frag rate ownt* B)* haha*

ik let niet zo op me frag ik heb 9100 kills en een frag van 1.65
best wel ja hehe..... ik kan ook goed spammen met 203 bij bijvoorbeeld bridge crossing :)
m'n record ligt op iets van 6 kills met 1 frag haha

B) [/b][/quote]
ik ben meer een honorhoer dan een fraghoer
ik heb nu honor 71 met een frag van 1.7

Citaat:
Originally posted by Fleetwood@16-06-2004, 11:06:30

nou dat valt ook wel mee hoor :) dikke honors, maar geen 1 met een FR boven de 2... en bovendien spelen ze alleen hospital en mout... daar wil ik wel is een WAR tegen op Bridge SE bijvoorbeeld :)

idd die levels die ze spelen kunnen zelfs de beginners nog winnen met een beetje oefening, de egte levels bakken ze dus geen reet van he

Citaat:
Originally posted by -=ADO=-HeadHunter+24-06-2004, 11:49:45--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (-=ADO=-HeadHunter @ 24-06-2004, 11:49:45)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Fleetwood@16-06-2004, 11:06:30

nou dat valt ook wel mee hoor :) dikke honors, maar geen 1 met een FR boven de 2... en bovendien spelen ze alleen hospital en mout... daar wil ik wel is een WAR tegen op Bridge SE bijvoorbeeld :) [/b][/quote]
[ach man wij wonnen dik van jullie op brigde se :P

we zijn dan ook niet voor niets de beste van nederland op brigde se

Citaat:
Originally posted by SuperDanny@25-06-2004, 12:53:38
idd die levels die ze spelen kunnen zelfs de beginners nog winnen met een beetje oefening, de egte levels bakken ze dus geen reet van he
hehe , ik speel alleen de oude maps de nieuwe vind ik namelijk nix aan.... :) nu jij weer

oa: bride crossing (geen SE)
Pipeline
Insurgent camp
Weapons cache + SE

mijn taktiek bij bridge is gewoon meteen renne naar het midden allemaal nades gooien en meestal hebje dan wel 2-5 kills :) dan ga je snel terug en ga je ze lekker opwachten

Citaat:
Originally posted by Zihuatanejo+25-06-2004, 17:00:15--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Zihuatanejo @ 25-06-2004, 17:00:15)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Citaat:
Originally posted by --=ADO=-HeadHunter@24-06-2004, 11:49:45
<!--QuoteBegin--Fleetwood
Citaat:
@16-06-2004, 11:06:30

nou dat valt ook wel mee hoor :) dikke honors, maar geen 1 met een FR boven de 2... en bovendien spelen ze alleen hospital en mout... daar wil ik wel is een WAR tegen op Bridge SE bijvoorbeeld :)
[ach man wij wonnen dik van jullie op brigde se :P

we zijn dan ook niet voor niets de beste van nederland op brigde se [/b][/quote]
grapjas...
onze 1e war tegen jullie op bridge se stonden we op defense met 2-1 voor maar werden we uit de server geschopt...
en die 2e war wonnen jullie idd met 10-2... maar wij misten al onze bridge se spelers op mij na...
we hadden bertez, wishmaster, gi_dok, bikkelrick, deathwish, deathsoul en 'ik weet niet of ik er nog meer vergeet' niet... dus vrij logisch dat jullie wonnen :)

wil niet lullig doen maar gi dok was erbij alleen wishmaster moest werken zei tom dus gewoon zwaar verloren maar kijk maar eens op tracker als je map-toplist en dan brigde se en dan selecteerd op nederland dan staan jullie 2e en wij 1e B)

hm, dan heb ik verward met area51 war :)
maar anywayz, dan misten we er nog een heleboel hoor

Citaat:
Originally posted by -=ADO=-HeadHunter@30-06-2004, 02:49:20
hm, dan heb ik verward met area51 war :)
maar anywayz, dan misten we er nog een heleboel hoor
nope alleen wishmaster maar daag ons maar uit hospital :P

Geplaatst door: Maxi

Waarom is AA een über-spel en waarom ben ik er aan verslaafd geraakt en waarom wordt ik nu vaste bezoeker hier ? :rolleyes:

Citaat:
Originally posted by -=[-Maximus-]=-@03-07-2004, 09:46:35
Waarom is AA een über-spel en waarom ben ik er aan verslaafd geraakt en waarom wordt ik nu vaste bezoeker hier ? :rolleyes:
het is net als drugs :P als je er een maal verslaafd aan raakt kom je dr bijna niet meer vanaf

Citaat:
Originally posted by Metal_Wolf+03-07-2004, 11:35:10--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Metal_Wolf @ 03-07-2004, 11:35:10)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin---=[-Maximus-]=-@03-07-2004, 09:46:35
het is net als drugs :P als je er een maal verslaafd aan raakt kom je dr bijna niet meer vanaf [/b][/quote]
Het is idd erg leuk jah B) Ik begin er wat meer van te begrijpen zoals je honor etc. Ik keek zo in mn profiel en toen stond mn honor opeens op 8 :S ik zit al bijna weer op 10 gelukkig maar ik keek wel ff raar. Ik snapte niks van dat menu als je op F1 drukt maar nu is het allemaal wel duidelijk B)

Geplaatst door: Jjaka

lol honor van 8? Heb je nooit gesnapt dan dat je niet je eigen teamleden moet afschieten?

Geplaatst door: fat_chocobo

Ik vind het maar een gaar spel. :mellow:
Mijn honor gaat de hele tijd omlaag. -_-
Als ik dan een granaat gooi stapt zo een gastje er altijd in. <_<
En dan daalt je honor :P

het is ook handig als je de reports leest van de mensen dan kan je zien waar ze zijn. Als je een map een aantal keer hebt gespeeld heb je zo door waar ze zijn en dan heb je weinig kans dat je nog een granaat op je teamlid gooit. En als je altijd op je teamleden gooit, gooi dan gewoon geen granaten maar ga schieten, og gooi granatenen zorg ervoor dat je medic bent dan kan je ze meteen healen, en als je ze rood had gegooid krijg je dan nog aardig wat punten terug , mnaar lang niet zoveel als degene die eraf gaan maarja.

Geplaatst door: --=Thijz=--

Waar kan je dat honor zien dan?

f1

Citaat:
Originally posted by Metal_Wolf@07-07-2004, 19:35:08
f1
En dan links naast je game nick/tag. Ik van die iri critical errors hoe los ik die op :(

critical errors zijn niet op te lossen :( hier heeft iedereen last van en ligt aan het spel

ik ben ook heeeeel lang verslaafd geweest aan AA maar nu niet meer, komt miss ook doordat me pc te verouderd is en als aa alleen al geinstaleerd is draait ie al langzaam maar als ik een pc update heb ga ik et zeer zeker weer spelen

Ik heb gewoon bridge crossing SE een half uur lang kunnen spelen zonder critical error h34r: Wat ik altijd doe als ik dood ben is één poppetje volgen en dan op E drukken zodat je first person view hebt en dan gewoon nergens meer op drukken. Dit werkt wel bij mij.

hoe weet je dat het daardoor komt? :)

ik weet wel dat ie 9 van de 10 keer een critical error geeft wanneer ik nog in windows zit terwijl de ronde begint...

Geplaatst door: COL-B-2

Ik speel sinds gister ook AA, echt moeilijk, Alleen die training vind ik wel grappig, dat je echt jezelf moet bewijzen voordat je echt mee kan spelen...
Maar echt ik zat online (kheb het pas een ronde gedaan), En toen hoorde ik allemala schoten en ik snapte ineens niet meer wie me team mates waren, en wie de vijand was, ik schoot gewoon alles om me heen wat bewoog h34r:
Misschien beter voor de anderen die het spelen, dat ik stop
Eerst maar even die hele "saaie lange" training afmaken dan '-_-

je moet eerst ff goed kijken wie enemy is en wie friendly is, dus hoe ze eruit zien... daar zijn geloof ik wel 'tutorials' over geschreven... verder moet je het geluid van de guns herkennen... eigenlijk heel herkenbaar... gewoon luisteren hoe je eigen gun schiet en zo schieten friendlies ook (tenzij een enemy zo'n gun pakt :))...

Citaat:
Originally posted by -=ADO=-HeadHunter@15-07-2004, 20:46:37
je moet eerst ff goed kijken wie enemy is en wie friendly is, dus hoe ze eruit zien... daar zijn geloof ik wel 'tutorials' over geschreven... verder moet je het geluid van de guns herkennen... eigenlijk heel herkenbaar... gewoon luisteren hoe je eigen gun schiet en zo schieten friendlies ook (tenzij een enemy zo'n gun pakt :))...
Yup, het lukt al beter

danny gaat morgen weekje weg op vakantie

veel plezier danny :)

In de meeste levels zijn je enemys van die irakezen met van die zwarte kappen op in zon halfgaar militair pakje.
In sommige levels horen die irakezen ook bij je maar dat valt welte zien op hun kledings wijze, die bij jou horen hebben dan echt zon leger helm op en de tegenstanders weer niet.(bij hospital wel ff opletten op de vip als je bij hem hoort want die heeft dat niet).

danny is onderhand terug maar over 2 weken weer 2 weken :P

en me internet is erg slecht, me modem is kaduuk :S

wb danny, en tot ziens :P

Geplaatst door: AAplayer

AA is zo'n vet spel... gewoon cool. Ik speel vaak Pipeline en Hospital, die zijn relax. Maar kheb de laatste paar dagen veel last van problemen. De Authorisation server (ofzo iets) ligt op een dag ongeveer 5 uur plat. Daarna heb je nog eens het gezeur met "You need more training to play this map" terwijl je alle trainingen gedaan hebt. En elke dag duren die errors steeds langer. Als t zo door gaat kap ik met spelen. Kga geen dag achter mn computer zitten om 10 minuten te spelen. <_<

Geplaatst door: SolidCage

tja heb er niet veel last van
ik blijf ook echt niet 10 min wachten als ie eruit ligt de auth server
dan ga ik gewoon wat anders doen
later weer tijd om te proberen toch
dus tja

ja ik hetzelfde... als auth eruit ligt is er altijd nog zat te doen voor me clan :) en anders ga ik gewoon iets anders doen dan achter de pc zitten...

ben terug van vakantie, bruin en wel :)

wb er is niks gebeurd :P

Citaat:
Originally posted by SuperDanny@23-08-2004, 12:45:00
ben terug van vakantie, bruin en wel :)
Beetje laat, maar welkom terug

Geplaatst door: Remond

*blaast heeel heel heel hard al het stof weg*

gewoon ff een vraagje, wie heeft alle trainingen doorstaan, inclusief die stomme toetsen van de medic etc.

ik heb nu met pijn en moeite :rolleyes: alles doorstaan

en jullie ?

ja ik heb ook alles gedaan, was alleen niet zo heel moeilijk alleen wel heel heel saai.

Citaat:
Originally posted by Remond@08-09-2004, 22:56:20

gewoon ff een vraagje, wie heeft alle trainingen doorstaan, inclusief die stomme toetsen van de medic etc.

en jullie ?
als je antwoord hebt van medic training is het niet zo moeilijk B)

de enige moeilijke training is de laatste SF training

Citaat:
Originally posted by Zihuatanejo+09-09-2004, 19:54:10--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Zihuatanejo @ 09-09-2004, 19:54:10)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin--Remond@08-09-2004, 22:56:20

en jullie ?
als je antwoord hebt van medic training is het niet zo moeilijk B)

de enige moeilijke training is de laatste SF training[/b][/quote]
heb jij de antwoorden :o

dat is cheaten, dat is slecht foei

die laatste was ook moeilijk ja (special forces) :rolleyes:

ik had walktrough voor de special forces maja ik heb een keer een hack gedwonload en daar eens de laatste special forces mee gespeeld, das wel vet dan zie je alle ventjes gekleurd en op welke afstand ze zijn en je ziet ook nog eens welk wapen hij heeft

ik noem geen namen want ze zijn toch traceerbaar voor evilhack maja ik vond et wel geinig :P

ik heb ook een walktroughvgebruikt, ben wel een beetje gek (net als vele anderen hier) om aandachtig te gaan luisteren
naar wat die vent verteld, alsmede de special forces training 1&2

Geplaatst door: SharFer

nou dan moet ik dat ook maar eens gaan raadplegen want sp part 2 is mn laatste training die ik nog moet
(en wanneer gaat die honor eindelijk eens omhoog)

Citaat:
Originally posted by jassievc@07-11-2004, 20:12:53
nou dan moet ik dat ook maar eens gaan raadplegen want sp part 2 is mn laatste training die ik nog moet
(en wanneer gaat die honor eindelijk eens omhoog)
kijk eens in de fun-stuff topic zou ik zeggen

daat staat een link naar een walktrough van de SF training

en je honor gaat omhoog als je op officiële servers gaat spelen

Geplaatst door: Base

wat is het hoogste honor?
ik heb 9 :sigh:

ik heb op het moment 14 honor

maar dat komt omdat ik veel en veel te veel op on-officiele servrs speel

gewoon om mijn ervaring omhoog te halen zonder zorgen
en dan heb ik het over sniper-servers en gewone servers (ik kom bijna niet op SF/all cheats servers)

edit:
ik maak hier even een nieuwe topic over

70 heb ik nu...

even een algemeen berichie aan iedereen:

als je in een poll iets kiest, mag je ook best een post neerzetten (meer dan graag zelfs)

als wij als bezoekers dit forum terug op de mainpage willen zullen er meer posts moeten komen

een voorbeeld:
de clan-tag verkiezing;
er zijn 4 stemmen gegeven, maar maar 2 mensen hebben iets gepost (metal wolf en ik)

dus mensen, post raak !

Citaat:
Originally posted by bzzYboY@07-11-2004, 22:54:10
wat is het hoogste honor?
ik heb 9 :sigh:
je moet goed naar de pakjes kijken die ze aan hebben he :P B)

ik heb 80 :unsure:

wouw maar ik zal al aardig hoog hebben,
maar ik speel meer bridge crossing (bijna altijd)
en niet op honor servers, maar ben aardig goed vraag maar aan remond of bzzYboY!!!

hhmm ja ik heb sinds vanochtend 15 honor B)

Citaat:
Originally posted by Remond@10-11-2004, 17:40:42
hhmm ja ik heb sinds vanochtend 15 honor B)
speel jij 's ochtends
maar vanavond gaan we wel ff naar een off
wie komen er ik mischien wel

Citaat:
Originally posted by SharFer+10-11-2004, 16:41:58--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SharFer @ 10-11-2004, 16:41:58)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Remond@10-11-2004, 17:40:42
hhmm ja ik heb sinds vanochtend 15 honor * B)
speel jij 's ochtends
wie komen er ik mischien wel [/b][/quote]
jups, ik heb 's ochtend vrij

altans, nog wel
mijn rooster is net verandert en gaat vanaf aankomende maandag in

ik kom nu vooral 's middags

en dinsdag en woensdags wss helemaal niet, moet ik stage lopen :)
(meschien 's ochtends vroeg, dunno, horeca hæ :wub: )

edit:
ik kom wss vanaaf ook

Citaat:
Originally posted by Remond+10-11-2004, 17:51:13--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Remond @ 10-11-2004, 17:51:13)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Citaat:
Originally posted by -SharFer@10-11-2004, 16:41:58
<!--QuoteBegin--Remond
Citaat:
@10-11-2004, 17:40:42
hhmm ja ik heb sinds vanochtend 15 honor * B)

speel jij 's ochtends
wie komen er ik mischien wel
jups, ik heb 's ochtend vrij

altans, nog wel
mijn rooster is net verandert en gaat vanaf aankomende maandag in

ik kom nu vooral 's middags

en dinsdag en woensdags wss helemaal niet, moet ik stage lopen :)
(meschien 's ochtends vroeg, dunno, horeca hæ :wub: )

edit:
ik kom wss vanaaf ook
[/b][/quote]
jemig bofkont !!!!!

vind je, mwa, ik heb vervelendere rooster gehad ja

ach ja...het ideale rooster ligt nog altijd op de barbeceu

:P

de bbq bedoelje

dat zeg ik gamma :mellow:

Citaat:
Originally posted by Remond@13-11-2004, 12:56:53
vind je, mwa, ik heb vervelendere rooster gehad ja

ach ja...het ideale rooster ligt nog altijd op de barbeceu

wat bedoel je daar eigenlijk mee!!

lol, je snapt de grap niet :P

op een BBQ ligt altijd een rooster, waar je vlees op legt e.d.

nou, mijn ideale rooster ligt nog altijd op de BBQ

(dus geen lesrooster, maar een BBQrooster :P )

lekker wakker die sharfer :)

Citaat:
Originally posted by -=ADO=-HeadHunter@14-11-2004, 11:36:56

ach ja, niet iedereen kan 'em snappen

Citaat:
Originally posted by -=ADO=-HeadHunter@14-11-2004, 12:36:56
kan he ik had vanacht een beetje onwel want ik had 2X een aspirine op en die avond 2X bullit en toen ging ik flippen de hele tijd rillen enzo!!!

dus een beetje moe

bullit als in red bul ?

mwa, 3 vodka-redbul 1 bessen (puur uiteraard) en 3 cola-berenburg

als je dan begint te flippe omdat je dat binnen 1 uur hebt binnegewerkt ja, kan ik begrijpen :rolleyes:

jah

Citaat:
Originally posted by Remond@14-11-2004, 15:54:53
bullit als in red bul ?

mwa, 3 vodka-redbul 1 bessen (puur uiteraard) en 3 cola-berenburg

als je dan begint te flippe omdat je dat binnen 1 uur hebt binnegewerkt ja, kan ik begrijpen :rolleyes:
nou, bullit in combinatie met aspirine...

denk wel dat je dat zult merken jah

Citaat:
Originally posted by bzzYboY@15-11-2004, 17:29:12
denk wel dat je dat zult merken jah
umm ja en dat was niet echt een pretje!!
man ik voelde me echt ff heel wierd

lijkt me ook niet, moet je mee oppassen..

bzzYboY en SharFer kom op jongens, raden :P

jaa ik ken die mappen nog niet uit mn hoofd,
maar als ik iets bekents zie dan gok ik wel hoor!!

probeer ze te kennen

dat kan alleen maar in je voordeel werken :)

ga bv eerst naar de aa site
en bekijk de plattegronden van de mappen even

ga dan met je (2de?) account naar die map toe en speel een aantal ronde's
zowel aan de def kant als aan de ass kant

dan ken je de map zomaar hoor :)

ok
maar wanneer gaan we weer gamen??
ik verveel me seerlijk,
kom op msn!! of xfire
weet je al wat van eigen clan forum of mm.. server!!

voor dat clan forum moeten we terug naar main

maar eigenlijk heb ik ook zoiets van; als we terug op main zitten kunnen we ook een sub-forum aanvragen voor de clan

dan zeten we daar gewoon de spullen in, anders moet je steeds naar beneden om het clan gebeuren te zien
dan niet

daar heb je een punt
een slim punt

Citaat:
Originally posted by SharFer@20-11-2004, 18:26:02
daar heb je een punt
een slim punt
.

daar heb je een minderpunt :0
maar wele en dikkere

hebben jullie nu al een tracker dan kan ik ook een keer meespelen

jij was tocg degene die moest stoppen,
of hebik dat nou mis

nee dat heb je goed

@Zihuatanejo
voeg me maar toe op Xvuurtje

nick te vinden in de clan-gegevens topic

edit:

en dames en heren, mag ik een daverend aplaus voor onze 2 nieuwe clan-leden !!

*begint te aplaudiseren*

dit zijn: infected & Jabanees

heet ze even welkom en geef ze even een kleine rondleiding menseeuuu !

*klapt*
en voeg mij toe
SharFer please

en jaja, het gaat he-le-maal te gek

er is alweer een clan-member bij

dames en heren, ik stel aan jullie voor:

kroezz

geef hem een daverend aplaus

*klapt*
nu nog server wars en umm ts of wat anders

jjajaja!
iemand voorstel!

Geplaatst door: kroezz

Citaat:
Originally posted by SharFer@26-11-2004, 13:44:35
*klapt*

jjajaja!
iemand voorstel!
Ik zou wel een clanwar kunnen regelen met m'n oude clan -XIII- denk ik. Clanleiders wonen bij mij in de stad dus die spreek ik van de week nog wel. Als het goed is moet je maar ff zeggen wanneer ongeveer en welke map enzo

zou me leuk lijken

kijk eerst maar even of ze Überhaubt wel zin hebben

en een server hebben :)

h0eveel man doen we dan?

met zn allen,
met z'n allen
:)

Geplaatst door: kroezz

Citaat:
Originally posted by kroezz+27-11-2004, 10:28:26--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kroezz @ 27-11-2004, 10:28:26)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--SharFer@26-11-2004, 13:44:35
*klapt*

jjajaja!
iemand voorstel!
Ik zou wel een clanwar kunnen regelen met m'n oude clan -XIII- denk ik. Clanleiders wonen bij mij in de stad dus die spreek ik van de week nog wel. Als het goed is moet je maar ff zeggen wanneer ongeveer en welke map enzo [/b][/quote]
Ze hebbene r wel zin in....

Alleen het probleem dat het niet echt goed loopt in de clan., dus laat maar zitten

jammer is dat!

idd konden we eindelijk clan op proef stellen...

jup en we hebben nu ts:)

ik ga verhuizen, dat betekent, 2 maanden geen AA omdat ik ergens anders ga wonen zonder i-net maar betekent ook 2 maanden heel weinig op NGF dus ik zie jullie eind januari waarschijnlijk wel weer

ajuus

Citaat:
Originally posted by Zihuatanejo@28-11-2004, 19:32:11
ik ga verhuizen, dat betekent, 2 maanden geen AA omdat ik ergens anders ga wonen zonder i-net maar betekent ook 2 maanden heel weinig op NGF dus ik zie jullie eind januari waarschijnlijk wel weer

ajuus

*wishes good luck*

tot ziens, ik hoop dat je die 2 maanden overleeft, zonder i-net :mellow:

baai baai :)

dit is misschien wel lache klik hier

Geplaatst door: Pacifica

eU vs ADO....8-6 lekker hoor headhunter

Citaat:
Originally posted by Pacifica@01-12-2004, 13:09:28
eU vs ADO....8-6 lekker hoor headhunter
welke clan zit jij nou??

Geplaatst door: Pacifica

eU :P

Geplaatst door: Danny

Wanneer gaat het AA Forum weer naar de frontpage? :unsure:

Citaat:
Originally posted by Danny@01-12-2004, 1801
Wanneer gaat het AA Forum weer naar de frontpage? :unsure:
als de FM's eens opschieten <_<

wij zijn kwa forumviews 11de ( !!!! )
en 2 maanden terug nog 81ste (zelf subfora's waren boven ons)

maar alles gaat heel erg traag op het moment, en dat terwijl we de op1 na grootste clan hebben
de succesvolste clan zijn (1na jongste maar 1na grootste)

wij zitten (metal en ik) ook al tijden te wachten -_-

Even een FM op MSN aanspreken ofzo, werkt bij mij altijd wel. :mellow:

Citaat:
Originally posted by Danny@01-12-2004, 18:38:06
Even een FM op MSN aanspreken ofzo, werkt bij mij altijd wel. :mellow:
geloof me, is al gedaan :mellow:

weten jullie al iets meer?

Citaat:
Originally posted by SharFer@02-12-2004, 15:41:08
weten jullie al iets meer?
oké, ik zal hier heel kort maar krachtig over zijn:

er is wat gerotzooi in het team, mensen zijn het met dingen niet eens etc. etc.
en er staan grote veranderingen in het geschied omtrent het hele NGF

dus graag even niet meer vragen over of we nog wel terug naar main gaan of niet, gewoon afwachten
moeten wij ook ( )

p.s.
er gebeurt voorderest niks met het AA forum, we moetne wss gewoon wachten totdat we terug opp main zijn

Euhh... Dat er problemen zijn wil niet zeggen dat dagelijkse taken (zoals goed lopende forums naar de frontpage verplaatsen) niet meer uitgevoerd hoeven te worden hoor. :mellow:

Citaat:
Originally posted by Danny@02-12-2004, 16:07:58
Euhh... Dat er problemen zijn wil niet zeggen dat dagelijkse taken (zoals goed lopende forums naar de frontpage verplaatsen) niet meer uitgevoerd hoeven te worden hoor. :mellow:
maar als dat niet gedaan word

kan ik er ook niks aan doen
metal evenmin

edit:
aanvragen e.d. zijn als het goed is allemaal al geplaatst
als het goed is is roy al op msn aangesproken door metal
niks geholpen tot nu toe

ja, ik had roy op msn gevraagd of aa op de mainpage mocht en hij zei dat 'ie het 1 weekje zou bekijken, das nu al 3 weken geleden ofzo

Citaat:
Originally posted by Metal_Wolf@02-12-2004, 19:03:24
ja, ik had roy op msn gevraagd of aa op de mainpage mocht en hij zei dat 'ie het 1 weekje zou bekijken, das nu al 3 weken geleden ofzo
aah man dit is niet leuk meer zo lang wachten!

ik vind het nu ook wel te lang duren....

Citaat:
Originally posted by bzzYboY@02-12-2004, 22:04:03
ik vind het nu ook wel te lang duren....
ja joh ik wordt oa een beetje gek van dat lange wachten

nogmaals, we kunnen er momenteel weinig aan doen

ik vind het raar dat het
need for speed forum lwe op de main staat
terwijl zei geen beheerder hebben :(
best wierd!

Citaat:
Originally posted by SharFer@03-12-2004, 12:34:08
ik vind het raar dat het
need for speed forum lwe op de main staat
terwijl zei geen beheerder hebben :(
best wierd!
ja maar hun stonden 1ste met topicviews, vandaar dat ze terug gingen :mellow:

ook alleen maar door nfsu 2!

Citaat:
Originally posted by SharFer@03-12-2004, 14:25:17
ook alleen maar door nfsu 2!
tsja...dat heb je nou eenmaal hæ

ik vind dat wel logisch, maar in dit forum word het ook steed drukker

Citaat:
Originally posted by bzzYboY@03-12-2004, 16:33:33
daarom stonden/staan we ook 11de van alle forums

(met forumviews)

Citaat:
Originally posted by bzzYboY@03-12-2004, 17:33:33
ja en ook met de server :sigh:
maar ik hoop dat we snel main komen! dan heb je sneller meer mensen

Citaat:
Originally posted by Remond+03-12-2004, 17:35:12--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Remond @ 03-12-2004, 17:35:12)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--bzzYboY@03-12-2004, 16:33:33
daarom stonden/staan we ook 11de van alle forums

(met forumviews) [/b][/quote]
Slecht.

WTF ?!!??

van een 81ste plaats naar de 11de

''meneertje ik sta wss hoger in de lijst dan jullie''

Sharfer spamt ons wel naar de 1e plek

huh
danku danku!
later ben je me dankbaar!1

Citaat:
Originally posted by Remond@03-12-2004, 19:02:23
WTF ?!!??

Hou het er maar op dat CM/FM weer eens eerste staat deze maand. :mellow:

Citaat:
Originally posted by Danny+03-12-2004, 20:47:13--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Danny @ 03-12-2004, 20:47:13)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Remond@03-12-2004, 19:02:23
WTF ?!!??

Hou het er maar op dat CM/FM weer eens eerste staat deze maand. :mellow: [/b][/quote]
kan jij niet wat regelen dat we op de main kopen?

Heb Thommiej gisteren al aangesproken, maar die had geen tijd toen. Zou als ik Metal was gewoon weer even een aanvraag in het aanvragenforum voor beheerders posten. :mellow:

Citaat:
Originally posted by Danny@03-12-2004, 22:07:14
Heb Thommiej gisteren al aangesproken, maar die had geen tijd toen. Zou als ik Metal was gewoon weer even een aanvraag in het aanvragenforum voor beheerders posten. :mellow:
daar kijken ze toch niet na, staan nu al weet ik hoeveel topics met aanvragen :mellow: maargoed... *maakt topic aan*

*ziet topic* Braaf.

Edit: Is drie dagen terug voor het laatst naar gekeken, dus met een beetje geluk... :mellow:

Citaat:
Originally posted by Danny@03-12-2004, 22:17:31
*ziet topic* Braaf.

Edit: Is drie dagen terug voor het laatst naar gekeken, dus met een beetje geluk... :mellow:
keep your fingers crossed

*heeft Xfire maar gedownd net* @Sharf: heb je toegevoegd als het goed gegaan is. :mellow:

Citaat:
Originally posted by Danny@03-12-2004, 23:23:43
*heeft Xfire maar gedownd net* @Sharf: heb je toegevoegd als het goed gegaan is. :mellow:
voeg mij ook toe!!! username: MetalWolf

Done. Voor de mensen die me willen hebben: exitium14

En nee, dat is niet m'n leeftijd, maar Exitium was al bezet en [Exitium] (m'n ingame nick) mocht niet voor zover ik gelezen heb. :mellow:

Citaat:
Originally posted by Danny@04-12-2004, 04:26:32

En nee, dat is niet m'n leeftijd, maar Exitium was al bezet en [Exitium] (m'n ingame nick) mocht niet voor zover ik gelezen heb. :mellow:
als het goed gegaan is heb ik je toegevoegd:)

ladies and gentleman....

we are at main !!!

*geeft moorkoppen en drinken aan elke vaste bezoeker*

jaaaahh niet meer erg veel naar beneden scrollen
wat heb je er voor betaald:P

beter

Nou nog een clanforum :P

nou dat is al bijna zeker volgens mij maar ik denk dat we eerder een server moeten hebben !!

Geplaatst door: Qbzzz

gaan we voor de server???? :mellow:

nou dat kunnen we heel mischien van uhh
NGF krijgen maar reken daar maar niet op!
het clan forum zowiezo wel!

Geplaatst door: Qbzzz

okeej ik denk dat ik het snap :P

Citaat:
Originally posted by SharFer+04-12-2004, 07:59:30--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SharFer @ 04-12-2004, 07:59:30)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Danny@04-12-2004, 04:26:32

als het goed gegaan is heb ik je toegevoegd:) [/b][/quote]
Je bent nu aan 't gamen zie ik. :mellow:

Topic in aanvragen heeft toch geholpen zo te zien. Zat net al in meerdere gameforums, maar miste 'm daar. :mellow:

Citaat:
Originally posted by Danny+04-12-2004, 13:54:38--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Danny @ 04-12-2004, 13:54:38)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Citaat:
Originally posted by -SharFer@04-12-2004, 07:59:30
<!--QuoteBegin--Danny
Citaat:
@04-12-2004, 04:26:32

Topic in aanvragen heeft toch geholpen zo te zien. Zat net al in meerdere gameforums, maar miste 'm daar. :mellow: [/b][/quote]
oow ik haat mensen die niet report in doen!!

huh bedoel je danny?

*pakt moorkop en een pilsje B)*

Ik vraag meteen het clan en het nieuws subforum aan

Citaat:
Originally posted by SharFer+04-12-2004, 14:00:10--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SharFer @ 04-12-2004, 14:00:10)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Citaat:
Originally posted by -Danny@04-12-2004, 13:54:38
Citaat:
Originally posted by -SharFer@04-12-2004, 07:59:30
<!--QuoteBegin--Danny
Citaat:
Citaat:
@04-12-2004, 04:26:32

Topic in aanvragen heeft toch geholpen zo te zien. Zat net al in meerdere gameforums, maar miste 'm daar. :mellow:
oow ik haat mensen die niet report in doen!!

huh bedoel je danny? [/b][/quote]
Metaalwolfje heeft gisteren een topic in het aanvragenforum op intranet gepost en nu staat het forum al op de frontpage. :mellow:

ok thanks voor je duidelijke uitleg
hebben we nu clan forum of neit??

Citaat:
Originally posted by SharFer@04-12-2004, 14:28:21
ok thanks voor je duidelijke uitleg
hebben we nu clan forum of neit??
is net aangevraagd

ok maar wat remond zei heeft hij ook wel gelijk in!

mja... B)

@danny
het forum is er nu wss omdat ik zo zat door te zeuren

klikkie (alleen voor team-medewerkers toegankelijk)
:rolleyes:

Citaat:
Originally posted by Remond@04-12-2004, 14:33:52
mja... B)

@danny
het forum is er nu wss omdat ik zo zat door te zeuren

klikkie (alleen voor team-medewerkers toegankelijk)
:rolleyes:
maar ff wat anders
waarom moet je 15 zijn om medewerker te worden?

tsja....dat is nou eenmaal zo bepaald, al tijden terug, voordat ik med was

kunnen wij ook niks aan veranderen :)

Citaat:
Originally posted by Remond@04-12-2004, 14:37:18
tsja....dat is nou eenmaal zo bepaald, al tijden terug, voordat ik med was

kunnen wij ook niks aan veranderen :)
nee maar toch best lullig,
voor mij dan snik

Er zijn nu een aantal discussies om de leeftijds regel te laten vallen maar dit gaat denk ik niet door omdat jeroen het persé wil.

ja hij is admin
maar ik bedoel, heb je iemand die is net 14 en heeft super veel verstand van uhh bv voetbal spellen,
maar omdat hij niet 15 is mag hij het niet dat is aardig lullig

Die discussie loopt al meer dan een jaar hoor.

Zat net op Bridge Crossing met een M16 en was wat kogels aan 't uitwisselen met de OPFOR. Ik achter de pilaar schuin achter de auto aan de linkerkant, de OPFOR aan de rechterkant achter een pilaar aan zijn kant. Wij zijn dus al een minuutje vrolijk aan het bukken - schieten - bukken, springt er een idioot vlak voor me omhoog. Teamkill en -280 ofzo.

Game erna werd ik gekickt. Was 3 vs mij (ik met SAW), dus ik besloot maar niet als een gek over de map te gaan rennen. Vonden ze vreemd, want ze wilden me kicken wegens idlen. Ik dus even zeggen dat ik niet aan het idlen was (ik had net een vijand neergeknalt die de trap op kwam en liep naar de right ledge), begon er één me uit te maken voor camper. :sigh: Om te bewijzen dat dat niet zo was liep ik maar even terug en schoot hun sniper van de middle rooftop (hij was de voornaamste reden dat ik me van de truck terugtrok naar de assault tower), en toen raakte ik in gevecht met hun laatste man die bij de vrachtwagen zat. Die schoot me raak en gelijk daarna werd ik gekickt. :sigh:

Edit: Woei, jullie posten al terwijl ik nog aan 't editen ben. :mellow:

Citaat:
Originally posted by Danny@04-12-2004, 15:08:27
Zat net op Bridge Crossing met een M16 en was wat kogels aan 't uitwisselen met de OPFOR. Ik achter de pilaar schuin achter de auto aan de linkerkant, de OPFOR aan de rechterkant achter een pilaar aan zijn kant. Wij zijn dus al een minuutje vrolijk aan het bukken - schieten - bukken, springt er een idioot vlak voor me omhoog. Teamkill en -280 ofzo.
Lullig, heb ik ook ooit lig ik lekker met mn SAW te sproeien springt er een teammate voor m'n line of fire...

Citaat:
Originally posted by Danny@04-12-2004, 15:08:27
Die discussie loopt al meer dan een jaar hoor.

Game erna werd ik gekickt. Was 3 vs mij (ik met SAW), dus ik besloot maar niet als een gek over de map te gaan rennen. Vonden ze vreemd, want ze wilden me kicken wegens idlen. Ik dus even zeggen dat ik niet aan het idlen was (ik had net een vijand neergeknalt die de trap op kwam en liep naar de right ledge), begon er één me uit te maken voor camper. :sigh: Om te bewijzen dat dat niet zo was liep ik maar even terug en schoot hun sniper van de middle rooftop, en toen raakte ik in gevecht met hun laatste man die bij de vrachtwagen zat. Die schoot me raak en gelijk daarna werd ik gekickt. :sigh:
nou dan moet ik nog 2 jaar w8en totdat ik eindelijk medewerker kan worden:(

ja, en 3 jaar om beheerder te kunnen worden

@danny (en metal)
zo vaak gebeurt :mellow:
lig je ergens al de heeeeelle tijd, loop iemand voor je langs :o

ik hem uitschelden voor zover dat mogenlijk is
hij verlaat server ineens

ik blij

maar goed in die tijd zijn jullie verouderd en neem ik het overr:P

Geplaatst door: G@mertje

*kijkt op NGF mainpage*

Oh nee, AA staat weer bovenaan. Daar hoort Battlefield te staan hoor.

Citaat:
Originally posted by G@mertje@05-12-2004, 17:04:05
*kijkt op NGF mainpage*

Oh nee, AA staat weer bovenaan. Daar hoort Battlefield te staan hoor.
hahaha de A komt voor de B

hahaah!!

maar goed jullie staan 1tje onder ons

Dat is waar, maar Battlefield is populairder.

Je lult weer eens uit je nek, as usual. :sigh:

Negeer mode: Aan :P

Citaat:
Originally posted by Danny@05-12-2004, 21:38:28
*zoekt bewijs*

Citaat:
America's Army Onderwerpen Reacties
225 2512

Battlefield 958 10001
Haa, wie lult er hier nou uit zijn nek?

.................................................. .................................................. ............

Nee hoor, j/k, ik hoop voor de AA liefhebbers dat het forum gewoon bovenaan blijft staan.

Geplaatst door: -Mark-

Delete deze post.. bevat onzin :P

*wijst naar topictitel*

Hier hoor je juist al je onzin te posten.

Citaat:
225 2512

Battlefield 958 10001
hmmmm misschien omdat het bf forum er al langer is?

Ja, daar dacht ik ook al aan, maar ik kon geen ander bewijs vinden. :( Maar sinds hoelang bestaat dit forum dan eigenlijk al?

Citaat:
Originally posted by G@mertje+05-12-2004, 22:49:08--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (G@mertje @ 05-12-2004, 22:49:08)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Danny@05-12-2004, 21:38:28
*zoekt bewijs*

Citaat:
* * * * * * * * * * * * 225* * * * * * * * 2512

Battlefield* * * * * 958* * * * * * * * 10001
Haa, wie lult er hier nou uit zijn nek? [/b][/quote]
Jij.

Citaat:
Topicviews november:
America's Army - 4429
Battlefield - 2280
Subforums van BF zorgen misschien voor 100 of 200 views meer, zo laag staan ze.

@gamertje
ja hier mag je onzin posten ja

@gamertje(2)
wij hebben meerclan leden dan jullie
jullie hebben 10 leden, 2 trails, en 1 in-actief lid
wij hebben 13 actieve leden B)

@de rest
go toch niet zo op gamertje in
wij weten allemaal dat we beter zijn

Citaat:
Originally posted by Remond@06-12-2004, 10:07:13
@gamertje

Ja, daarom post ik nou juist ook allemaal onzin. Maar jullie gaan er nog op in ook. :P

Hahahahahahahahah.

Citaat:
Originally posted by G@mertje+06-12-2004, 14:09:49--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (G@mertje @ 06-12-2004, 14:09:49)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Remond@06-12-2004, 10:07:13
@gamertje

Ja, daarom post ik nou juist ook allemaal onzin. Maar jullie gaan er nog op in ook. :P

Hahahahahahahahah. [/b][/quote]
des te reden meer om nog meer onzin te posten

Citaat:
Originally posted by Remond+06-12-2004, 15:13:46--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Remond @ 06-12-2004, 15:13:46)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Citaat:
Originally posted by -G@mertje@06-12-2004, 14:09:49
<!--QuoteBegin--Remond
Citaat:
@06-12-2004, 10:07:13
@gamertje

Hahahahahahahahah.
des te reden meer om nog meer onzin te posten [/b][/quote]
en nu back to topic :angry:!........ uhm

wil jij mij het specifike onderwerp dan nog even vertellen

Citaat:
Honor 15
Experience Required For Next Level 985

Citaat:
Originally posted by Remond@06-12-2004, 15:24:14
was als grapje bedoeld :unsure:

Citaat:
Originally posted by Metal_Wolf+06-12-2004, 15:02:38--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Metal_Wolf @ 06-12-2004, 15:02:38)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Remond@06-12-2004, 15:24:14
was als grapje bedoeld :unsure: [/b][/quote]
duhh

mensen, we hebben 2 nieuwe subfora

Als mijn pc is geformateerd, ik hoop deze week nog, dan ga ik AA ook weer spelen Alleen ik moet dan wel een nieuwe acount aanvragen want weet mn vorige niet meer. Had maar 13 honor ofzo maar toch. ZIjn die critical errors al weer eens verholpen? Dat was eigenlijk de reden dat ik was gestopt

Citaat:
Originally posted by Maxi@12-12-2004, 11:25:54
Als mijn pc is geformateerd, ik hoop deze week nog, dan ga ik AA ook weer spelen Alleen ik moet dan wel een nieuwe acount aanvragen want weet mn vorige niet meer. Had maar 13 honor ofzo maar toch. ZIjn die critical errors al weer eens verholpen? Dat was eigenlijk de reden dat ik was gestopt
dus toch op de PB terug gekomen

CE's zijn gefixt jah

ik had er gister nog 1 maar goed
we gingen dernet gamen lekkere scores :P

en...

WIJ OWNEN !

maarre, ik had een slechte dag hoor :unsure:

Geplaatst door: Infected

op river Basin had ik in 7 ronden 600+ als score, beat that. 8) (Elke ronde winnen = 50, dus standard 350. :) Dan was ik nog squad leader elke ronde, ben ik niet dood gegaan, en schoot ik er elke ronde wel 1 neer. Als je meer honor wil, ga dan RB spelen. B))

Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums

vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010 - Created by Stefan "Xenon" Kaeser

[Output: 103.87 Kb. compressed to 100.08 Kb. by saving 3.79 Kb. (3.65%)]