Pages: 1

America's Army Training Special Forces

Klik hier om te reageren en voor meer opties

Geplaatst door: SmOkEr

wtf hoe kom je bij die 3 checkpoints ik kom nie verder als checkpoint a
dan zit ik bij zon brug en daar8er een w8toren

[SIZE=14]HELP

Geplaatst door: $ilent

wat is je msn, ik heb hem al uitgespeelt die training, ik help je wel

Geplaatst door: SmOkEr

dj_giel@hotmail.com

alvast bedankt

Geplaatst door: SnipeAlott

Zou je dat mij ook kunnen zeggen ik kom wel ver mer net niet tog checkpoint B

Geplaatst door: trasher

Het is eigenlijk vrij simpel je moet zowiezo traag en laag blijven. Maar de meeste maken de fout om altijd tegen de rand te gaan. Maar de towers die er staan met licht die je schaduw tegen de rand schijnen. Dus op sommige punten moet je gewoon in the midden van de weg gaan.

=RR=Trasher
AAO Clan member

Geplaatst door: SuperPilif

Als je de guards iets hoort roepen, ga dan even stil liggen. Daarna kan je verder kruipen. Je kan ook de snelheid van kruipen bepalen met shift. Er is een stukje dat je helemaal kruipend moet doen en langzaam ook nog.

Het is verder niet zo lastig. Veel geduld.

Filip.

Geplaatst door: ron_sijm

heejj iedereen.... het lukt mij ook maar niet op die 2e sp. forces training te halen. ik heb hem nu al zeker 15 X geprobeert, maar ik kom maar niet verder. kan iemand mij misschien helpen?? :o

ps. ik heb het ook al geprobeerd met mpcheat ghost, dan kan ik heb wel halen. maar als ik dan met die lichten van die tuck aan t einde knippen komt er van je hebt cheats gebruikt, doe het opnieuw :(

weet iemand hoe ik um kan halen, of hoe ik kan zorgen dat hij niet ziet dat ik cheat??

Geplaatst door: Bart

Mja je moet ook geen cheat gebruiken slimmerik :P

Geplaatst door: SuperDanny

tsjaa tis egt heeeel makkelijk maja hier een walktrough voor de e&e (speel et spel iedere dag)

zelfs de antwoorden op de classroom

My Webpage

Geplaatst door: N3tforce

America's Army kan je toch gratis downloaden, net als wolfenstein enemy territory, legaal dan

Geplaatst door: [MartijN]

cheaten kan niet bij dit spel omdat het volledig online is :)

Geplaatst door: Dionysos

Citaat:
Originally posted by ELementriX@14-02-2004, 17:18:23
America's Army kan je toch gratis downloaden, net als wolfenstein enemy territory, legaal dan
ja??? :blink:
Ik wil link ajb !!!!!!!

Geplaatst door: Maxi

AA

en

RTCW: ET

Ik wist niet welke je wou B)

Geplaatst door: daniel969

Ik heb een vraagje over dit onderwerp. Weet iemand misschien wat je eigenlijk moet doen bij kamp A, B en C? Ik kom sluipend en kruipend bij kamp A aan, maar wat moet ik er eigenlijk doen? Hopelijk weet iemand het antwoord.
h34r:

Geplaatst door: Jjaka

uhm je moet daarna naar kamp b en dan naar c...trouwens ergens hier moet een helpding zijn voor de route die je moet nemen, probeer het maar te vinden met de zoekoptie.

Geplaatst door: antihero1987

ja moet gewoon de weg volgen waarbij je langs objective a en b gaat eigenlijk ( je hoeft niets te doen in die kampen) maar het is een checkpoint waar je langs moet eigenlijk en dan bij de laatste objective C moet je naar de bestuurderszijde van de vrachtwagen gaan en de use knop indrukken op de lichten te laten knipperen want anders komen ze je niet ophalen maar er is hier idd ergens een handige walktrhough te vinden.

Geplaatst door: [GP]Taurine

ik kom er niet uit, ik kruip op objective A af maar als ik in het midden van d weg lig wordt ik gezien, en aan de zijkanten ook hoe kom je langs die eerst wachttoren ??

Geplaatst door: sergeantbas aa fan!

ik ben dan nie zo goed hierin maarja ik zit helemaal vast eerst kwam ik to de 2e checkpoint en nou haal ik de eerste niet eens

Geplaatst door: Laserboy

Heel veel tijd nemen voor die missie en zeer rustig aan doen zo heb ik het gehaald

Geplaatst door: ^VaG.][.awakeNing.]

veel tijd? valt mee... ruim 20 minuutjes :) gebruik gewoon een walkthrough...

Geplaatst door: Gorill0r

ik haal het in ongeveer 18 minuten, en dan kruip ik nog super langzaam

Geplaatst door: Remond

Citaat:
Originally posted by -=ADO=-HeadHunter@23-10-2004, 09:50:57
wie gebruikt die nou neit bij AA

zelfs bij die toetsen

(eerste keer zonder geprobeerd (medic toets that was) ging helemaal fout )

Geplaatst door: Gorill0r

Citaat:
Originally posted by Remond+23-10-2004, 14:38:21--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Remond @ 23-10-2004, 14:38:21)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin---=ADO=-HeadHunter@23-10-2004, 09:50:57
wie gebruikt die nou neit bij AA

zelfs bij die toetsen

(eerste keer zonder geprobeerd (medic toets that was) ging helemaal fout ) [/b][/quote]
ik :) heb alles gehaald zonder.

Geplaatst door: ^VaG.][.awakeNing.]

ja ik ook wel, daar niet van :)

sjee, ik heb nieteens geprobeerd :mellow:

(behalve die 1ste med. test dan)

:sigh:

Geplaatst door: SharFer

man bij de special ops training dat je naar die campen moet sluipen kom ik echt niet verder bij!!!!!1 :angry:
ik heb het al super vaak gerpobeerd, lig ik bij camp A in de bosjes wordt ik opeens gesnapt,.
en tot mn dood blijve proberen heb ik geen zin in,
en ik wil voor de snipers gaan, maar goed daar voor moet ik eerst dat halen wat bijna onmogelijk is

Citaat:
Originally posted by jassievc@24-10-2004, 13:09:36
en ik wil voor de snipers gaan, maar goed daar voor moet ik eerst dat halen wat bijna onmogelijk is
is niet onmogenlijk

wel moeilijk

dat is een kwestie van blijven proberen

Geplaatst door: basedonhate

maar kan niemand zeggen hoe je moet gaan vanaf die brug er zijn wel 2-3 routes of zelfs meer maar wor altijd opgemerkt weet niet hoe ik bij b moet geraken frustrerend en ik haat al stealth missies maar wil verder geraken hoe ga ik best verder vanaf de brug ????

Geplaatst door: Base

staat in de walktroughs..
lees eerst ff alles, kijk ook in de andere topics in dit forum!

Geplaatst door: Ice

Ik kom ook niet verder bij deze training <_< heb het al 89472 x geprobeerd.

Zou iemand deze voor mij willen doen :P

regel dat maar via msn/pm.

Geplaatst door: Ice

Citaat:
Originally posted by bzzYboY@19-08-2005, 19:39:20
Tja slim antwoord... Als ik iemand op msn had die dat doet dan hoef ik het hier niet te vragen natuurlijk.. <_< en ik kan wel iedereen gaan pmen maar dan kan ik net zo goed gewoon hier vragen...

Citaat:
Originally posted by Ice+19-08-2005, 21:00:40--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ice @ 19-08-2005, 21:00:40)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--bzzYboY@19-08-2005, 19:39:20
Tja slim antwoord... Als ik iemand op msn had die dat doet dan hoef ik het hier niet te vragen natuurlijk.. <_< en ik kan wel iedereen gaan pmen maar dan kan ik net zo goed gewoon hier vragen... [/b][/quote]
vraag iemand die dat kan en overleg de rest op msn/pm..
hoort het niet over te gaan op diet forum..

Geplaatst door: matje_oss

ik heb een ander probleem
ik heb net de e&e training uitgespeeld ik kom bij de truck druk op use key en opeens begint de missie opnieuw grrrrrrrrrrrrr..... nou moet ik hem nog eens spelen om gek van te worden heeft iemand anders dit ook een gehad dat als je een missie haalt dat hij niet vraagt om data op te slaan maar dat je um opnieuw moet doen ?

Geplaatst door: DD

Kan iemand die missie van e&e voor mij doen? Pm me aub als je het wil doen.

Geplaatst door: NG0tty

ik kan helemaal niks van die missie,,
kan iemand die voor me doen?

voeg dan Hilberts.d@gmail.com toe
ik kom tot checkpoint B

Geplaatst door: obicham

net e&e gehaald (40min)
2x gezien bij de start van b (daar waar je het ravijn in moet)
zijdelings de helling afkruipen, en af en toe stoppen.
hoe meer je in het midden blijft hoe minder je gezien wordt.
dus niet onder elke boom proberen te schuilen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matje_oss
ik heb een ander probleem
ik heb net de e&e training uitgespeeld ik kom bij de truck druk op use key en opeens begint de missie opnieuw grrrrrrrrrrrrr..... nou moet ik hem nog eens spelen om gek van te worden heeft iemand anders dit ook een gehad dat als je een missie haalt dat hij niet vraagt om data op te slaan maar dat je um opnieuw moet doen ?
had je verbinding met internet toen je e&e gehaald had ?
Heb dat geintje ook eens gehad met een andere missie
Had toen geen verbinding met het net.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NG0tty
ik kan helemaal niks van die missie,,
kan iemand die voor me doen?

voeg dan Hilberts.d@gmail.com toe
ik kom tot checkpoint B
dan kun je het wel helemaal zelf, moeilijkste al gehad.
het moeilijkste is bij de dubbele spotlights rustig wachten tot het weer donker is en weer een paar meter kruipen en weer wachten
bij het water naar beneden en op de wacht letten , want je wilt nog weleens naar beneden donderen daar en dan ga je rechtop staan.
ben je in het water dan heb je de training al voor 95% volbracht.

Geplaatst door: Marvisio

Kan iemand ook Mijn Training doen ik bak er nix van :'(

Geplaatst door: nbw

wie kan mij vertellen hoe ik door de traning heen kom <shout house>

Geplaatst door: Deja^vu

lol ik liet m'n vader ernaast zitten en hij ging vanalles opschrijven en met de medic toetsen had ie alles goed:beer: wist ik veel dat er walkthrough was:idea:

Geplaatst door: rolfs

Kan iemand mij helpen met die SF e and e onhaalbaar gewooon alsvats bedanklt

Geplaatst door: Djdrimmeld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rolfs
Kan iemand mij helpen met die SF e and e onhaalbaar gewooon alsvats bedanklt
Ik heb 2 1/2 uur over gedaan voor die laatste missie een vriend van mij heeft een soort hack dat je alle trainingen voltooid hebt

Geplaatst door: -#GO#-dEnN!$

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djdrimmeld
Ik heb 2 1/2 uur over gedaan voor die laatste missie een vriend van mij heeft een soort hack dat je alle trainingen voltooid hebt
kan je die dan niej ff sture die hack... naar mijn email adres..??:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

hallo_hoi_ik_ben_dennie@hotmail.com

Geplaatst door: Djdrimmeld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -#GO#-dEnN!$
kan je die dan niej ff sture die hack... naar mijn email adres..??:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

hallo_hoi_ik_ben_dennie@hotmail.com
Ik heb die hack niet

Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums

vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010 - Created by Stefan "Xenon" Kaeser

[Output: 21.59 Kb. compressed to 20.74 Kb. by saving 0.85 Kb. (3.94%)]