Heb eerlijk gezegd nog nooit van 'vervroegde versies' gehoord, en betwijfel ook of die versies dan niet een wat slechte kwaliteit leveren ;D Kan je toch denk ik beter wachten tot de GeForce FX 5800 Ultra echt uit is... maar ja :)
|
Je kan er aankomen via een vriend? ;D 't is ook gewoon te downloaden hoor =P Maar het is zeker wel een heftig spel hoor. Als ik jou was zou ik 'm zeker proberen! Kwestie van smaak of je hem leuk vind of niet denk ik. Maar als je een beetje van dit genre houd is het een wereldgame :) |
als dit niet het probleem is meld het dan even
link=board=pcgames;num=1049304391;start=0#10 date=04/05/03 om 11:57:25]hij kan niet online spelen omdat je eerst de trainingen moet completen! zonder de standaard training kan je nog niet online spelen! hoe meer trainingen je heb gedaan hoe meer levels je kan spelen als dit niet het probleem is meld het dan even
|
| hebben jullie er screens van? ??? |
|
Originally posted by gamershooter@05-04-2003, 11:38:18 Denk dat laatste ik heb maar een: pentium 3 866mhz 128 mb ram 64mb 3d kaart dus denk dat het aan de mb ram ligd *:'( |
.
vBulletin Copyright ©2000 - 2010,
Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010
- Created by Stefan "Xenon" Kaeser