Pages: 1

America's army

Klik hier om te reageren en voor meer opties

Geplaatst door: Gamer999999999999999

ik heb america's army gedownload, maar kan als ik online ga bijna niet spelen, ik heb een pentium 4 2800mhz, 700 mb werkgeheugen en een
vervroegde versie van geforce fx 5800 ultra

Geplaatst door: - Hans -

Hmm...
Hij zou het moeten doen....
Welke windows heb je?

Geplaatst door: Gamer9

ik heb windows xp, maar ik kan wel online, maar hoe kan ik beginnen

Geplaatst door: Darkzell

weet ik et druk op start ofzoow..

mar heb je wel eerst die training gedaan enzoow

Geplaatst door: Bart

Als ik 't goed heb kan je in AA niet online voordat je trainingen enzo afgerond hebt. Of wel? Heb het spel zelf niet (meer) namelijk, dus weet het niet precies ;D Maar geloof dat je wel eerst de trainingen moest doen.

Blijkbaar om er voor te zorgen dat het niveau online ook wat hoger is ofzo :) Dat je dus niet telkens de n00bs tegenkomt...

Aan je pc ligt het in elk geval zeker niet nee, maar wat mag ik trouwens verstaan onder een vervroegde versie van GF FX 5800 Ultra? Heb eerlijk gezegd nog nooit van 'vervroegde versies' gehoord, en betwijfel ook of die versies dan niet een wat slechte kwaliteit leveren ;D Kan je toch denk ik beter wachten tot de GeForce FX 5800 Ultra echt uit is... maar ja :)

Geplaatst door: gamershooter

Is dit een leuk spel?
Want ik kan er aankomen via een vriend.

Je kan er aankomen via een vriend? ;D

't is ook gewoon te downloaden hoor =P

Maar het is zeker wel een heftig spel hoor. Als ik jou was zou ik 'm zeker proberen! Kwestie van smaak of je hem leuk vind of niet denk ik. Maar als je een beetje van dit genre houd is het een wereldgame :)

Citaat:
Je kan er aankomen via een vriend? ;D

't is ook gewoon te downloaden hoor =P

Maar het is zeker wel een heftig spel hoor. Als ik jou was zou ik 'm zeker proberen! Kwestie van smaak of je hem leuk vind of niet denk ik. Maar als je een beetje van dit genre houd is het een wereldgame :)
gheh ik wist niet dat ie legaal te downloaden was ::) ;D
vandaar dat ik er via een vriend ankomen.
ik heb em inmiddels al binnen en gespeelt allees jammer dat hij beetje hapert.
deed hij dat bij jou ook bart?
en daardoor is het k*t om de jump uit het vliegtuig te halen :(
en er zijn zo weinig servers online waar je in kunt zonder password :S :S
dat is ook wel jammer iemand id hoe ik het spel niet kan late haperen ik heb al geprobeerd de settings wat lager te zetten maar hij doeth et nog en ze staan al op extremely low ik kan em ook nog op superextremelylow zetten maaar dan kank beter tege vlek aan gaan kijken >:(

miss helpt drivers updaten... of je pc kan et gewoon nie aan

Denk dat laatste ik heb maar een:
pentium 3 866mhz
128 mb ram
64mb 3d kaart

dus denk dat het aan de mb ram ligd :'(

Geplaatst door: [MartijN]

hij kan niet online spelen omdat je eerst de trainingen moet completen! zonder de standaard training kan je nog niet online spelen! hoe meer trainingen je heb gedaan hoe meer levels je kan spelen als dit niet het probleem is meld het dan even

Uhm Martijn, precies hetzelfde zei ik ook al ;D

Citaat:
link=board=pcgames;num=1049304391;start=0#10 date=04/05/03 om 11:57:25]hij kan niet online spelen omdat je eerst de trainingen moet completen! zonder de standaard training kan je nog niet online spelen! hoe meer trainingen je heb gedaan hoe meer levels je kan spelen als dit niet het probleem is meld het dan even
en dan nog iets aan toe voegen er zijn maar zeer weinig servers online waar je in kunt zonder password.

Geplaatst door: Base

hebben jullie er screens van? ???

Geplaatst door: Jordy

Citaat:
hebben jullie er screens van? ???
Zoek op Goolge.nl ofzo?

Klik [link=http://www.gamespot.com/pc/action/americasarmyoperations/screenindex.html]hier[/link] voor Screens

Thanx Darkzell. ;D

Moeilijk he zoeken..

bij google kon ik niks vinden. ???
zal wel typfout geweest zijn.

Je hebt ook nog de zo beroemde GAMESITES ;D

Geplaatst door: antihero1987

Citaat:
Originally posted by gamershooter@05-04-2003, 11:38:18
Denk dat laatste ik heb maar een:
pentium 3 866mhz
128 mb ram
64mb 3d kaart

dus denk dat het aan de mb ram ligd *:'(
jup ligt aan u ram, ge kunter mss bij laten steken want da kost toch ni zo veel. en ja idd voordat je online kan moet ge de basistrainingen doorlopen hebben maar dit is niet zo moeilijk.

Geplaatst door: antihero1987

ja het ligt aan u ram. en ja ge moet ook eerst de basistraining gedaan hebben maar das ni zo moeilijk. voor de rest zietet spel der heel sjik uit vindik alleen is het nogal moeilijk in het begin maar ik ben nog maar ne n00b

Geplaatst door: Renedezzz

Ik heb een pentium 3 met maar 6 gig ik had americas erop staan maar mn pc heeft net te weinig geheugen kan ik er nog een 6 gig hardeschijf bijzetten?

ik heb een pentium 3
256 mb ram (het was een 128)
32 mb videokaart als ik die hardeschijf erbij zet zal americas army het dan vloeiend draaien:(

Geplaatst door: fight---bull

als ik online ga gaan sommigen in een cheaten ik wil ook graag weten hoe dat moet kan iemand me hierbij helpen. Ze zeggen dan dat je alleen changeclass mag doen wat is dat en hoe moet dat. Ik was de enige die het niet wist . Please kan iemand me helpen

Geplaatst door: ill'

Eerste post alhier....
ik heb zonet de basictraining van AA 2.5 afgerond. nu wil ik 1 van de missies gaan spelen of verder trainen, maar ik kom helemaal niet verder .
De internetmissies zeggen dat ik specifieke trainingen moet volgen, maar daar kom ik dus ook al niet in:mad: ....... Hellup!!
iemand hints of tips??

Geplaatst door: Charon

Sommige maps zijn SF exclusive of Ranger maps (Pipeline of Weapons Cache). Heb je die trainngen gedaan? Jump school, SF E&E enzo. Bridge Crossing is een "gewone" map, probeer die es...

Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums

vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010 - Created by Stefan "Xenon" Kaeser

[Output: 12.40 Kb. compressed to 11.98 Kb. by saving 0.42 Kb. (3.39%)]