Pages: 1
Bridge Crossing
Klik hier om te reageren en voor meer opties
Geplaatst door: antonia2
Ik heb alle trainingen met succes afgerond, en heb intussen 23 honor. Ik speel veel Bridge Crossing. Toch heb ik nog steeds het standaard wapen als ik BC speel terwijl ik veel teamleden met verschillende wapens zie spelen, bv een M203, M24 of een pistol. Bij m'n personal jacket heb ik een wapen geselecteerd..........ook dat werkt niet. Wie kan mij verder helpen
Geplaatst door: Lionheart
Bij elk team zijn er een aantal sloten met een ander wapen dan de rest (de scout heeft de sniper en een pistool, en de Heavy Arms heeft dat grote machine geweer). Dus bij iedere ronde moet je daarvoor solliciteren om dat wapen te krijgen.
Je custom wapen kan je alleen in SF mappen gebruiken (dus de mapname met SF- ervoor)
Geplaatst door: Martinlp
Je moet op f2 drukken en daar staan de slots... R = Rifle, G = Grenade Launcher, AR = Automatic Rifle, S = Sniper
Ik heb ook al met een sniper gespeeld door S te selecteren. Maar als ik G selecteer heb ik alsnog het standaard wapen ipv Grenade Launcher.
Geplaatst door: Charon
Je moet op H drukken, ,dan zie je dat je een vizier opklapt, en dit wil zeggen dat je 203 klaar voor gebruik is.
Als ik Bridge Crossing speel en G (Grenadier) selecteer dat ik alsnog het standaard wapen krijg ipv een grenade launcher. H drukken wil zeggen dat je de "pootjes" uitklapt.
Geplaatst door: Martinlp
er zitten geen pootjes op de Grenade Launcher
Geplaatst door: Charon
Correct, de bi-pod staat enkel onder de AR of de S (of de Sf als je wil)..
Geloof me vrij, selecteer G, druk op "Secondary Fire" en je kan beginnen bloopen...
Ga ik proberen. Ty
Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums
vBulletin Copyright ©2000 - 2010,
Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010
- Created by Stefan "Xenon" Kaeser
[Output: 5.47 Kb. compressed to 5.29 Kb. by saving 0.18 Kb. (3.32%)]