Pages: 1
HELP please
Klik hier om te reageren en voor meer opties
Geplaatst door: joosen1984
Hoi
Ik heb heel vaak het probleem dat ik wel kan inloggen op de server maar dat ik dan niet bij het scherm kom waar je je team kan kiezen!!! Dus dan zit ik een half uur te kijken hoe iedereen elkaar afmaakt en geen enkele toets behalve mijn start knop op mijn toetsenbord werkt meer!!!!
Meestal zie ik dan in mijn chat scherm Punkbuster client: O/S Exception notice???????????
Wtf betenkt dat word er nogal chagie van want soms werkt het wel!!!!
Ik ben ook een x gekickt om dat ik het md5tool volgens mij niet had?????
Alvast bedankt
Groetjes Bjorn
Geplaatst door: Charon
MD5 tool errors komen veel voor, niks van aantrekken tenzij het constant is. O/S lijkt op Operating System, welke heb je? Het kan natuurlijk ook zijn dat je ofwel PunkBuster aan het updaten bent, of dat de Authorization of Authentication server down is of niet naar behoren werkt. Anders zou ik het ook niet weten. Als het blijft gebeuren, vraag het dan es op het AA forum op www.americasarmy.com
Grtz Para
Geplaatst door: Solique
Probeer Punkbuster handmatig te updaten er is een aparte map onder de installatiemap van America's Army dat PB heet. Daarin zit een bestandje dat als je dat start dat het ervoor zorgt dat Punkbuster automatisch update. En probeer dan opnieuw op internet te spelen.
Kijken of het helpt :)
Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums
vBulletin Copyright ©2000 - 2010,
Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010
- Created by Stefan "Xenon" Kaeser
[Output: 4.59 Kb. compressed to 4.46 Kb. by saving 0.13 Kb. (2.87%)]