Pages: 1

Über lag

Klik hier om te reageren en voor meer opties

Geplaatst door: Deja^vu

Hallo,

Ik heb na 6 maanden America's Army maar weer eens gedownload ( ik was zo slecht nog niet ) alleen heb ik nu iedere keer een enorme lag en pleur ik steeds naar beneden. Dat zuigt. Weet iemand misschien hoe ik deze lags kan verhelpen. Mijn ping is gewoon rond de honderd.

Greetz

Geplaatst door: Charon

Goeie vraag ik heb hetzelfde probleem... ik heb draadloos internet, zou het daar iets mee te maken kunnen hebben? Mijn ping is meestal redelijk (20-50) maar toch blijf ik regelmatig hangen, of flikker ik van de brug... Ongeveer de helft van mijn KIA is te wijten aan lag... :stoel:

ik weet enkel dit: speel geen AA als je andere applicaties hebt openstaan, download niet terwijl je speelt en vermijdt servers met een hoge ping of teveel spelers..

Geplaatst door: Remond

kan het meschien aan de pc's van jullie liggen

met elke nieuwe versie willen de systeem eisen nog al eens omhoog gaan
check die even, enveranderje setings eens, van weergave e.d.

kijken wat hij dan doet:)

Hey bedankt remond, maar mijn probleem is al opgelost. Het lag niet aan m'n PC (ik speel vloeiend Doom3, HL2, Far Cry,...) maar ik moest de drivers van mijn WLAN kaart updaten. Nu loopt ie ubersoepel... :idea:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charon
Hey bedankt remond, maar mijn probleem is al opgelost. Het lag niet aan m'n PC (ik speel vloeiend Doom3, HL2, Far Cry,...) maar ik moest de drivers van mijn WLAN kaart updaten. Nu loopt ie ubersoepel... :idea:
hoe moet dat kun je dat misschien heel DUIDELIJK uitleggen. THNX

Wel, in mijn geval ben ik naar de website van de fabricant gegaan (http://support.asus.com/download/dow...&model=WL-167g) en daar heb ik naar mijn WLAN card model gezocht...

Afhankelijk van de site staat de download van je drivers hierbij... Anders bieden de meeste sites wel een zoekfunctie die je toestaat van ofwel "Drivers" te vinden of je hardware. Eens je hem hebt gevonden gewoon downloaden en uitvoeren (hij overschrijft de oude versie). Ik zat nog met versie 1.3.2.0 terwijl 2.3.7.1 uit is... :stupid:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charon
Wel, in mijn geval ben ik naar de website van de fabricant gegaan (http://support.asus.com/download/dow...&model=WL-167g) en daar heb ik naar mijn WLAN card model gezocht...

Afhankelijk van de site staat de download van je drivers hierbij... Anders bieden de meeste sites wel een zoekfunctie die je toestaat van ofwel "Drivers" te vinden of je hardware. Eens je hem hebt gevonden gewoon downloaden en uitvoeren (hij overschrijft de oude versie). Ik zat nog met versie 1.3.2.0 terwijl 2.3.7.1 uit is... :stupid:
ok danke:beer:

Is aight... <

Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums

vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010 - Created by Stefan "Xenon" Kaeser

[Output: 7.25 Kb. compressed to 6.99 Kb. by saving 0.26 Kb. (3.54%)]