Pages: 1
America's Army 2.5
Klik hier om te reageren en voor meer opties
Geplaatst door: Martinlp
Jaja, er is een nieuwe versie gereleased: AA 2.5
Check op www.americasarmy.com om hem te downloaden.
Ik vind het persoonlijk ff een versie om aan te wennen, maar volgens mij zijn de bugs er wel uit. Daarentegen is het spel zwaarder geworden, dus met een slomere computer zul je vaker tegen een lag oplopen
Ook zijn er 2 nieuwe maps: SF Extraction en SF Dockside
Downloaden die shit... de leased server zullen waarschijnlijk langzamerhand naar 2.5 gaan... dus hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Geplaatst door: Charon
Uhm, de bugs zijn eruit? Hell nee,ze zijn zo mogelijk nog erger geworden...
En het is Extraction, niet Arctic.
Maar overall is ie ni slecht, SF Extraction owns!! Heb hem 5.5 uur gespeeld en heb al een Experience level van 14%... Wel zwaar laggy, maar dat zou snel moeten beteren...
Ja, sorry het was Extraction, heb het ff verbeterd...
Het is idd zwaar laggy
Maar geef eens voorbeelden van bugs, ik ben er nog tegenop gebotst
Geplaatst door: wawrzyniak
hallo ik doe het in de verkeerde topic denk ik maar weet niet hoe ik er 1 aan maak
ik heb ff een vraagje ik wil een eigen unofficial server maken met aa server manager .. ik heb thuis een router liggen en ze hebben me verteld dat ik poorten moet vrijmaken ofsoites kan iemand mij hier maar over vertellen.
? stuur dan ff een mailtje naar a.wawrzyniak@wanadoo.nl of schrijf hier wat
alvast bedankt
Geplaatst door: wawrzyniak
hallo ik doe het in de verkeerde topic denk ik maar weet niet hoe ik er 1 aan maak
ik heb ff een vraagje ik wil een eigen unofficial server maken met aa server manager .. ik heb thuis een router liggen en ze hebben me verteld dat ik poorten moet vrijmaken ofsoites kan iemand mij hier maar over vertellen.
? stuur dan ff een mailtje naar a.wawrzyniak@wanadoo.nl of schrijf hier wat
alvast
Geplaatst door: obicham
Heb het idee dat de lag nou iets minder geworden is tov. toen 2.5 net uitkwam.
Word wel nog gek van de reload bug, geen kogels meer maar herladen ho maar :-(
Geplaatst door: Charon
LOL ja die is om te rotten, zelfs je geweer weggooien en terug oppakken helpt niet.. En de run bug zit er nog in, de ladder bug, the wall bug (kan je door de muur zien)... En de lag lijkt me nog even erg, ik zit regelmatig op servers waar iedereen met een ping van meer dan 120 zit... Op zulke momenten wil je ECHT GEEN Bridge croosing spelen want je flikkert constant naar beneden..
Geplaatst door: obicham
hoe vinden jullie de nieuwe mout-training en de nieuwe schietbaan?
Mout is een stukkie lastiger geworden maar wel leuker.
Schietbaan is een stuk makkelijker.
De verste targets staan dichterbij nou wordt iedereen sniper:-(
nog niet gedaan
ff proberen dan, heb al lang niet meer AA gespeeld
Directe links: Cheats en tips | Reviews van PC en console games | Tweedehands en gratis games | Community Forums
vBulletin Copyright ©2000 - 2010,
Jelsoft Enterprises Limited.
vB Easy Archive Final ©2000 - 2010
- Created by Stefan "Xenon" Kaeser
[Output: 6.79 Kb. compressed to 6.60 Kb. by saving 0.19 Kb. (2.73%)]