![]() |
Battle Kwartfinale 4: Arcanine vs Aggron
De vorige Battle werd toch enigsins overtuigend gewonnen door Absol met 3 stemmen voorsprong, dus hopelijk wordt het deze keer wat spannender.
De vraag is alleen: Kan Aggron wel opboksen tegen titelfavoriet Arcanine? Ik zeg nee, maar Aggron is toch een van de meest geliefde R/S/E Pokémon bij velen. Dit komt door zijn ontzettend hoge Defense, die ervoor zorgt dat zijn x4 zwakte tegen Ground en Fighting aanvallen minder fataal is. Toch doen deze 2 aanval Aggron de nek om als het aankomt op het echt een sterke Pokémon zijn zoals bijvoorbeeld Arcanine dat wel is. Aggron is toch zeker geen zwakke Pokémon, mede door zijn boven gemiddelde Attack en diverse sterke aanvallen (ook op het speciale vlak, maar daar is zijn Special Attack te laag voor) als Focus Punch, Earthquake, Rock Slide en Double-Edge. Arcanine is denk ik toch de favoriet in deze Battle, en dan voornamelijk door zijn looks. Ook is hij zeker niet zwak in Battles, al ontbreekt het bij Arcanine een beetje aan de diversiteit in zijn aanvallen. Zo kan hij Crunch, Extremespeed, Iron Tail en Fireblast/Flamethrower leren, maar echt andere sterke aanvallen kent hij niet. Dit is zonde, want als je naar de stats kijkt is Arcanine een echte top-Pokémon: Snel, hoge HP, gemiddelde Defenses en hoge Attack en Special Attack. Zijn 2de zwaktepuntje, naast het ontbreken van echte goede aanvallen, is het feit dat hij van het type Fire is. Dit maakt hem zwak tegen Water, Ground én Rock: 3 types die vaak gebruikt worden als aanval (Surf, Earthquake, Rock Slide). Ik gok erop dat Arcanine deze ronde gaat winnen, maar misschien zijn er wat mensen die medelijden met Aggron krijgen en voor hem stemmen? Wie weet... Laat de laatste kwartfinale Battle, beginnen! |
Re: Battle Kwartfinale 4: Arcanine vs Aggron
shit, vind ze allebij vet maar ik ga zoals de meeste toch voor arcenine. Heb hem zowat altijd in mijn team:C:.
|
Als Aggron heel erg achter staat ga ik op hem stemmen om het spannend te houden anders stem ik gewoon op de coolere Arcanine
|
ik heb gestemd op arcanine.
|
arcanaine ownt zwaar :0)
|
O net is mijn getrade growlite ei uit gekomen (ik heb LeafGreen dus ik kan hem niet zelfs niet vangen) en ik moet nu van mij zelf op Arcanine stemmen okal is de wedstrijd dan niet meer echt spannend als Arcanine zoon grote voor sprong heeft, maar ja.
ARCANINE!!! |
Ik ga voor Arcannine maar omg Aggron is ook vet
|
Arcanine
|
arcenaine gaat winnen ^_^
|
Ze zijn allebij vet;).
Arcanine... |
Arcenine^^ heb hem altijd in mijn fire red team:P
|
Arcanine. B)
|
Arcanine enzo.
|
Ik heb ze beide bijna nooit.
Als je bij spellen tussen Vulpix en Growlithe kies is voor Vulpix. Denk toch dat ik Arcanine kies, omdat ik Aron haat als pokemon:) Toch Aggron gekozen:P |
| Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ViopTo 2000-2010 / www.viopto.nl sitemap actieve berichten forums